Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rejestrowanie otwierania cel i zamykanie set_task


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:194
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.07.2018 14:28

Witam, 

Mam problem z pluginem do JailBreak by Cypis. Chodzi o to, że gdy rozpocznie się runda, rozpoczyna się odliczanie czasu (60 sekund) i po tym czasie otwierają się automatycznie cele. Problem w tym, że nawet gdy strażnik otworzy cele to odliczanie nadal kontynuuje się i nie wiem jakby miał wyglądać kod, który blokuje taska, gdy straznik otworzy cele przed tym czasem. Jakaś zmienna, która ustawia true/false, gdy otworzą się cele przed czasem?

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.07.2018 15:08

new bool:CeleOtwarte = false;
public OtworzCele()
{
	for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
	{
		if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
			continue;

		ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
	}
	
	CeleOtwarte = true;
}	
public RoundRestart()
{
	CeleOtwarte = false;
	usuwanie_ustawien = true;
	end_usun = true;
	UsuwanieWydarzen();
}
	register_native("jail_get_status_cel", "GetStatusCel");
}

public GetStatusCel()
	return CeleOtwarte;
Spoiler
poniewaz Straznik nie zdarzyl wydac polecen

Zdążył  :gwizd:


Robiin (23.07.2018 16:16):
set_task(60.0, "Otwieranie_Cel", _, _, _, "b");

flaga (ostatni argument) b = infinite loop. Zamień ją na "a", lub wrzuć całą linijkę tak:
set_task(60.0, "OtwieranieCel");

flaga "a" jest domyślną.

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:194
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.07.2018 16:44

Dzięki a ten błąd ortograficzny to nawet nie zauważyłem :D Zazwyczaj nie popełniam takich błędów


  • +
  • -
  • 1

#4 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.07.2018 19:00

Nie działa załączony kod :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.07.2018 21:04

Bo załączony kod nie będzie działał, jeśli nie dokonasz zmian w silniku jaila jak opisałem wyżej.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.07.2018 21:14

Zmiany w silniku zostały dokonane :) i mimo wszystko nie działa
  • +
  • -
  • 0

#7 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.07.2018 18:09

Ktoś coś może? :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.07.2018 18:13

A przed edycją kodzik działał? Cele się otwierały?


Użytkownik aSiorr edytował ten post 24.07.2018 18:13

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#9 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.07.2018 18:35

Również nie
  • +
  • -
  • 0

#10 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.07.2018 18:36

Przepraszam, kod jako tako otwierał:)

Użytkownik misiakool12 edytował ten post 24.07.2018 18:38

  • +
  • -
  • 0

#11 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.07.2018 18:41

Podeślij w załączniku pliki: plugin od cel (ten z taskiem) oraz silnik po przeróbkach.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#12 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.07.2018 18:43

Silnik został zeedytowany dokładnie tak jak napisałeś- całe funkcje podmienione :> plugin też dokładnie skopiowany od Ciebie. Więc czy wysłanie sma coś pomoże? :)
  • +
  • -
  • 0

#13 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.07.2018 19:15

Gdyby miało nie pomóc to bym o nie nie prosił. Daje mi to możliwość wrzucenia sobie tego na testowy, stopniowej naprawy i podesłania gotowego pliku.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#14 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.07.2018 19:47

Bez Twojej edycji :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#15 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.07.2018 22:01

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#16 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.07.2018 11:50

Działa super :) a czy jest możliwość dodania do tego kodu również automatycznego załączenia się wtedy FreeDay'a?


  • +
  • -
  • 0

#17 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.07.2018 10:57

Ktoś coś może? :)
  • +
  • -
  • 0

#18 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.07.2018 11:20

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#19 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.07.2018 13:19

Działa wyśmienicie - do zamknięcia :)


  • +
  • -
  • 0

#20 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.07.2018 15:05

Edit: FreeDay włącza się zawsze nawet gdy jest np. głosowanie na zabawę. Można temu zapobiec?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych