Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bindy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarek XDD

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 21.07.2018 20:26

Witam. 

Mam pytanie co do bindów czy da się ustawić na serwerze je tak aby nowe osoby które będą wchodzić na serwer automatycznie bind im się bindował w configu ? Posiadam plugin inspect na oglądanie broni jak w cs go pod F 

 

 

 

 

 

edit: Oraz jak dodać inną kosę do tt i ct  używam tego https://amxx.pl/topi...replacement-13/


Użytkownik Jarek XDD edytował ten post 21.07.2018 20:45

  • +
  • -
  • 0

#2 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 21.07.2018 21:33

zapewne się nie da , da się wykorzystać komęndę w cs do pluga tak jak to wygląda na zombie mod , da się komuś coś zbindować ale na instalce bez protektorów , steam dziala bez problemu 



#3 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 21.07.2018 21:36

Pod F czyli pewnie włączenie/wyłączenie latarki wywołuje inspekcję tak że możesz dać reklamę na serwerze żeby wiedzieli jak jej użyć. W dodatku nie trzeba nikomu nic zmieniać w configu.


  • +
  • -
  • 0

#4 Jarek XDD

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Jarek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 21.07.2018 22:03

To jest ten kod 

Da radę jakoś dodać żeby nie zmieniało configu ale zeby dzialal pod F każdemu ? 

 

Plugin dziala pod bind klawisz "inscept" 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

const XoWeapon 			= 4;
const XoPlayer         		= 5;
const m_pPlayer 		= 41;
const m_flNextPrimaryAttack	= 46;
const m_flTimeWeaponIdle	= 48;
const m_fInSpecialReload 	= 55;
const m_flNextAttack 		= 83;
const m_pActiveItem 		= 373;

new const PLUGIN[]	= "CS:GO Inspect Weapon";
new const VERSION[] 	= "5.1.1";
new const DATE[] 	= "22 November 2017";

new const wpns_without_inspect = (1 << CSW_C4) | (1 << CSW_HEGRENADE) | (1 << CSW_FLASHBANG) | (1 << CSW_SMOKEGRENADE);
new const wpns_scoped = (1 << CSW_AUG) | (1 << CSW_AWP) | (1 << CSW_G3SG1) | (1 << CSW_SCOUT) | (1 << CSW_SG550) | (1 << CSW_SG552);

new g_deagle_overide[33];

new inspect_anim[] = 
{
	0,	//null
	7,	//p228
	0,	//shield
	5,	//scout
	0,	//hegrenade
	7,	//xm1014
	0,	//c4
	6,	//mac10
	6,	//aug
	0,	//smoke grenade
	16,	//elites
	6,	//fiveseven
	6,	//ump45
	5,	//sg550
	6,	//galil
	6,	//famas
	16,	//usp
	13,	//glock
	6,	//awp
	6,	//mp5
	5,	//m249
	7,	//m3
	14,	//m4a1
	6,	//tmp
	5,	//g3sg1
	0,	//flashbang
	6,	//deagle
	6,	//sg552
	6,	//ak47
	8,	//knife
	6	//p90
}

new Float:idle_calltime[] = 
{
	0.0,	//null
	5.2,	//p228
	0.0,	//shield
	5.0,	//scout
	0.0,	//hegrenade
	4.4,	//xm1014
	0.0,	//c4
	5.1,	//mac10
	3.4,	//aug
	0.0,	//smoke grenade
	4.5,	//elites
	5.2,	//fiveseven
	5.3,	//ump45
	5.2,	//sg550
	3.7,	//galil
	3.4,	//famas
	6.1,	//usp
	5.2,	//glock
	5.0,	//awp
	5.3,	//mp5
	5.5,	//m249
	4.5,	//m3
	4.8,	//m4a1
	5.8,	//tmp
	3.5,	//g3sg1
	0.0,	//flashbang
	4.6,	//deagle
	3.7,	//sg552
	4.4,	//ak47
	4.9,	//knife
	4.2	//p90
}

new V_MODELS[][] = 
{
	"null",
	"models/v_p228.mdl",
	"models/v_shield.mdl",
	"models/v_scout.mdl",
	"models/v_hegrenade.mdl",
	"models/v_xm1014.mdl",
	"models/v_c4.mdl",
	"models/v_mac10.mdl",
	"models/v_aug.mdl",
	"models/v_smokegrenade.mdl",
	"models/v_elite.mdl",
	"models/v_fiveseven.mdl",
	"models/v_ump45.mdl",
	"models/v_sg550.mdl",
	"models/v_galil.mdl",
	"models/v_famas.mdl",
	"models/v_usp.mdl",
	"models/v_glock18.mdl",
	"models/v_awp.mdl",
	"models/v_mp5.mdl",
	"models/v_m249.mdl",
	"models/v_m3.mdl",
	"models/v_m4a1.mdl",
	"models/v_tmp.mdl",
	"models/v_g3sg1.mdl",
	"models/v_flashbang.mdl",
	"models/v_deagle.mdl",
	"models/v_sg552.mdl",
	"models/v_ak47.mdl",
	"models/v_knife.mdl",
	"models/v_p90.mdl"
}

new V_MODELS_ALT[][] = 
{
	"null",
	"models/alt/v_p228.mdl",
	"models/alt/v_shield.mdl",
	"models/alt/v_scout.mdl",
	"models/alt/v_hegrenade.mdl",
	"models/alt/v_xm1014.mdl",
	"models/alt/v_c4.mdl",
	"models/alt/v_mac10.mdl",
	"models/alt/v_aug.mdl",
	"models/alt/v_smokegrenade.mdl",
	"models/alt/v_elite.mdl",
	"models/alt/v_fiveseven.mdl",
	"models/alt/v_ump45.mdl",
	"models/alt/v_sg550.mdl",
	"models/alt/v_galil.mdl",
	"models/alt/v_famas.mdl",
	"models/alt/v_usp.mdl",
	"models/alt/v_glock18.mdl",
	"models/alt/v_awp.mdl",
	"models/alt/v_mp5.mdl",
	"models/alt/v_m249.mdl",
	"models/alt/v_m3.mdl",
	"models/alt/v_m4a1.mdl",
	"models/alt/v_tmp.mdl",
	"models/alt/v_g3sg1.mdl",
	"models/alt/v_flashbang.mdl",
	"models/alt/v_deagle.mdl",
	"models/alt/v_sg552.mdl",
	"models/alt/v_ak47.mdl",
	"models/alt/v_knife.mdl",
	"models/alt/v_p90.mdl"
}

new weapon_classnames[][] =
{
	"weapon_p228",
	"weapon_elite",
	"weapon_fiveseven",
	"weapon_usp",
	"weapon_glock18",
	"weapon_deagle",
	"weapon_ak47",
	"weapon_m4a1",
	"weapon_awp",
	"weapon_mp5navy",
	"weapon_ump45",
	"weapon_galil",
	"weapon_famas",
	"weapon_sg552",
	"weapon_aug",
	"weapon_mac10",
	"weapon_tmp",
	"weapon_scout",
	"weapon_m3",
	"weapon_xm1014",
	"weapon_g3sg1",
	"weapon_sg550",
	"weapon_m249",
	"weapon_knife",
	"weapon_p90"
	
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, "hellmonja");
	
	for(new i = 0; i < sizeof weapon_classnames; i++)
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_classnames[i], "Fw_Weapon_PrimaryAttack", 1);

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "Fw_Deagle_Disable");
	RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_deagle", "Fw_Deagle_Disable");
	
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_aug", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_awp", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_g3sg1", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_scout", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg550", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg552", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	
	register_clcmd("cl_inspect", "Inspect_Weapon");
	register_concmd("inspect", "Inspect_Weapon");
	register_concmd("ver_csgo_inspect", "Code_Version");
}

public Code_Version(id)
{
	console_print(id, "==============================");
	console_print(id, "%s v%s", PLUGIN, VERSION);
	console_print(id, "%s", DATE);
	console_print(id, "==============================");
}

public Fw_Weapon_PrimaryAttack(weapon)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon);
	
	if(!is_user_alive(id))
		return
	
	new wpn_id = get_user_weapon(id);
	static model[32];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 31);
			
	if(equali(model, V_MODELS[wpn_id]) || equali(model, V_MODELS_ALT[wpn_id]))
	{
		switch(wpn_id)
		{
			case CSW_DEAGLE:
				g_deagle_overide[id] = 1;
			case CSW_AWP, CSW_SCOUT, CSW_M3:
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, 1.5, XoWeapon);
			case CSW_KNIFE:
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, 2.0, XoWeapon);
			default:
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, 0.5, XoWeapon);
		}
	}
}

public Fw_Weapon_SecondaryAttack(weapon)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon);
	new wpn_id = get_user_weapon(id);
	
	if(wpns_scoped & (1 << wpn_id) && cs_get_user_zoom(id) <= 1)
	{
		set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
	
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id);
		write_byte(0);
		write_byte(pev(id, pev_body));
		message_end();
	}
}

public Fw_Deagle_Disable(weapon)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon);
	remove_task(id)
}

public Deagle_Overide(id)
	g_deagle_overide[id] = 1;
	
public Inspect_Weapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if(cs_get_user_shield(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if(cs_get_user_zoom(id) > 1)
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new wpn_id = get_user_weapon(id);
	
	if(wpns_without_inspect & (1 << wpn_id))
		return PLUGIN_HANDLED

	static weapon; weapon = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem);
	static Float:flNextAttack; flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, XoPlayer);
	static Float:flNextPrimaryAttack; flNextPrimaryAttack = get_pdata_float(weapon, m_flNextPrimaryAttack, XoWeapon);

	if(flNextAttack <= 0 && flNextPrimaryAttack <= 0)
	{	
		static model[32]; pev(id, pev_viewmodel2, model, 31);
		
		if(equali(model, V_MODELS[wpn_id]) || equali(model, V_MODELS_ALT[wpn_id]))
		{	
			new anim = inspect_anim[wpn_id];
			new current_anim = pev(get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon), pev_weaponanim);

			switch (wpn_id)
			{
				case CSW_USP: if(!cs_get_weapon_silen(weapon)) anim = 17;
				case CSW_M4A1:if(!cs_get_weapon_silen(weapon)) anim = 15;
				case CSW_KNIFE: anim = random_num(8, 10);
				
				case CSW_DEAGLE:
					if(wpn_id == CSW_DEAGLE && g_deagle_overide[id] == 1)
					{
						play_inspect(id, anim);
						remove_task(id);
						g_deagle_overide[id] = 0;
						set_task(idle_calltime[CSW_DEAGLE], "Deagle_Overide", id);
						return PLUGIN_CONTINUE
					}
			}
			
			if(wpn_id == CSW_KNIFE && (current_anim == 8 || current_anim == 9 || current_anim == 10 ))
				return PLUGIN_HANDLED
			
			if(!get_pdata_int(weapon, m_fInSpecialReload, 4) && current_anim != anim)
			{
				play_inspect(id, anim);
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, idle_calltime[wpn_id], XoWeapon);
				
			}
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

play_inspect(id, anim)
{
	set_pev(id, pev_weaponanim, anim);
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id);
	write_byte(anim);
	write_byte(pev(id, pev_body));
	message_end();	
}


Użytkownik Jarek XDD edytował ten post 21.07.2018 22:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych