Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Problem z socketami - sklepsms?

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Batonik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 12.07.2018 20:06

Cześć, 5 dni temu sklepsms przestał sprawdzać kody. Po wpisaniu kodu doładowującego jest lag na 2-3 sekundy. W logach mam coś takiego:

L 07/12/2018 - 20:49:02: [csgo.amxx] GET /csgo/sklepsms1/sklep.php?serwer=IP.SERWERA:27081&kod=FB6XB62&numer=91664&uid=10013&API=simpay&1=bee18664&2=f95454e6be8eae98417df37f71cf8651&3=XXX&ip=83.242.79.140&sid=VALVE_0:0:748927141&nick=x17Graham HTTP/1.0
Host: moja-strona

Po wejściu na link ręcznie oznacza, że SMS został wykorzystany w panelu SIMPAY, także z pozycji serwera po prostu nie wysyła socketu

 

 

 

Czego może być to wina?

 


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.07.2018 22:29

Wersja amxx ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 13.07.2018 05:23

Wersja amxx ?

Załączone miniatury

  • Screenshot_20180713-062240_Chrome.jpg

Użytkownik Batonik edytował ten post 13.07.2018 05:24

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2018 10:47

Spróbuj 1.8.3


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2018 10:47

Spróbuj 1.8.3


  • +
  • -
  • 1

#6 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.07.2018 14:20

Lognij odpowiedź z serwera jeśli jakaś w ogóle dochodzi (powinna).


  • +
  • -
  • 1

#7 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 13.07.2018 14:30

Spróbuj 1.8.3

[ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.3-d ini Start ANY

 

To samo 

 

Lognij odpowiedź z serwera jeśli jakaś w ogóle dochodzi (powinna).

Jaką odpowiedź? Jak wpisuję kod byle jaki to po wpisaniu następuje 2-3 sekundowy lag i nie odpowiada czy wprowadzony kod jest dobry czy zły. Natomiast generuje log podany w 1szym poście. Kiedy działało z tego co pamiętam, również taki log się zapisywał. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że działało to wszystko od prawie roku, nagle ciach i nie działa. Patrzyłem na daty modyfikacji tych wszystkich plików api i po stronie serwera i tam nic nie było modyfikowane.


Użytkownik Batonik edytował ten post 13.07.2018 14:33

  • +
  • -
  • 0

#8 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.07.2018 14:45

Jeśli masz dostęp do kodu to możesz sprawdzić odpowiedź poprzez log_amx w odpowiedniej funkcji. Za każdym razem jakaś się pojawia, nawet jeśli ma być timeout to będzie.

Stawiam raczej na problem po stronie hostingu.


Użytkownik oeN. edytował ten post 13.07.2018 14:46

  • +
  • -
  • 1

#9 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 13.07.2018 15:03

Jeśli masz dostęp do kodu to możesz sprawdzić odpowiedź poprzez log_amx w odpowiedniej funkcji. Za każdym razem jakaś się pojawia, nawet jeśli ma być timeout to będzie.

Stawiam raczej na problem po stronie hostingu.

Jest to znany i lubiany kod krwiopijcy, sprawdzanie kodu:

public Sprawdzenie_SMS(kod[])
{
	new error, socket
	socket = socket_open(HOST, 80, SOCKET_TCP, error)
	
	new sData[1024]
	format(sData, charsmax(sData), "GET %s HTTP/1.0^r^n",kod)
	format(sData, charsmax(sData), "%sHost: %s^r^n^r^n", sData,HOST) //wskazane jest wysy?nie nazwy hosta, a w ostatniej linii nale? wys??wukrotnie ^r^n
	
	socket_send(socket, sData, strlen(sData))
	log_amx(sData)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Nie mam pojęcia którą funkcję sprawdzić.

 

Hostingu forum czy serwera?


Użytkownik Batonik edytował ten post 13.07.2018 15:04

  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2018 15:06

Rozumiem że korzystasz z usług simpay.pl. Plugin łączy się socketem do Twojego hostingu być może coś więcej jest w logach serwera www ?


  • +
  • -
  • 1

#11 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 13.07.2018 15:22

Rozumiem że korzystasz z usług simpay.pl. Plugin łączy się socketem do Twojego hostingu być może coś więcej jest w logach serwera www ?

Dokładnie. Przeglądam logi i errory ale nic nie widzę odnoszącego się do lokalizacji api sklepu, ani adresów ip serwerów w logach. Natomiast z 7 lipca gdzie kody jeszcze działały w folderze "access" dostępy w logach mogę znaleźć logi, które były dostępne na serwerze CS jak jeszcze działało:

212.91.27.133 - - [07/Jul/2018:17:29:18 +0200] "GET /csgo/sklepsms/sklep.php?serwer=31.186.XX.188:27155&kod=43E41F&numer=78464&uid=5126&API=simpay&1=bee18664&2=f95454e6be8eae98417df37f71cf8651&3=XXX&ip=89.64.51.172&sid=STEAM_0:1:442852745&nick=one_shot HTTP/1.0" 200 18 "-" "-"

Natomiast po tej godzinie już nie ma logów ani na WWW ani w logach serwera. Co może być przyczyną zablokowane sockety na hostingu WWW?

natomiast po 7 lipca już tych logów nie ma


Użytkownik Batonik edytował ten post 13.07.2018 15:22

  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 560
Godlike

  • Postów:12 008
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2018 15:42

Podejrzewam że jakaś aktualizacja zmiana na hostingu i kod php już nie działa do sprawdzania poprawności 

 

Warto napisać do nich aby sprawdzili jakie błędy generują twoje skrypty php.


  • +
  • -
  • 1

#13 FireMachine

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.07.2018 11:06

Strona na którą wysyłany jest socket działa i nie wyskakują błędy przynajmniej jawne. Także o stawianym hosting bo tylko on może się sam zaktualizować i np. Blokować socket lub jakąś chmura blokując żądania uznające je za spam lub dos
  • +
  • -
  • 1

Pomogłem?

Zostaw plusa zanim ja postawie plusa nad tobą  :D 


#14 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 14.07.2018 19:42

Na innym hostingu działa, czyli coś po stronie hostingu poblokowali. Twierdzą, że żaden parametr nie uległ zmianie.


  • +
  • -
  • 0

#15 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 16.07.2018 10:08

Jest to znany i lubiany kod krwiopijcy, sprawdzanie kodu:

public Sprawdzenie_SMS(kod[])
{
	new error, socket
	socket = socket_open(HOST, 80, SOCKET_TCP, error)
	
	new sData[1024]
	format(sData, charsmax(sData), "GET %s HTTP/1.0^r^n",kod)
	format(sData, charsmax(sData), "%sHost: %s^r^n^r^n", sData,HOST) //wskazane jest wysy?nie nazwy hosta, a w ostatniej linii nale? wys??wukrotnie ^r^n
	
	socket_send(socket, sData, strlen(sData))
	log_amx(sData)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Nie mam pojęcia którą funkcję sprawdzić.
 
Hostingu forum czy serwera?

 

Ta funkcja wysyła zapytanie HTTP, musisz jeszcze gdzieś odbierać odpowiedź. Tam dostaniesz informacje na temat tego jak połączenie przebiegło.
Poszukaj czy gdzieś nie ma socket_recv. Pod tym daj log_amx bufera.


Użytkownik oeN. edytował ten post 16.07.2018 10:09

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych