Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Co tu jest źle ?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 04.07.2018 21:02

Co tu jest źle ? Dlaczego wybuch nie zadaje obrażeń ?

 

public CmdStart(id, uc_handle)
{
new weapon = get_user_weapon(id);

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(weapon == 1 && ma_bron[id])
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED

if(!bfg10k_ammo[id] && (pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
client_print(id, print_center, "Brak Amunicji");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new OldButton = pev(id, pev_oldbuttons)
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);

if(Button & IN_ATTACK && !(OldButton & IN_ATTACK) && bfg_shooting[id] == NONE)
{
Button &= ~IN_ATTACK;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

if(!bfg10k_ammo[id] || !idle[id])
return FMRES_IGNORED;
if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.7))
return FMRES_IGNORED;

set_pev(id, pev_weaponanim, 1);
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/displacer_fire.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

bfg_shooting[id] = SHOOTING
set_task(0.8, "MakeMattery", id+MAKE_MATTERY)
return FMRES_IGNORED
}
if(Button & IN_RELOAD)
{
Button &= ~IN_RELOAD;
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, Button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);
if(ent)
set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);
}

if(ent)
cs_set_weapon_ammo(ent, -1);
cs_set_user_bpammo(id, 1, bfg10k_ammo[id]);
}
else if(weapon != 1 && ma_bron[id])
idle[id] = 0.0;

return FMRES_IGNORED
}
public MakeMattery(id)
{
id-=MAKE_MATTERY

bfg_shooting[id] = SHOOTED
bfg10k_ammo[id]--

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
set_pev(id, pev_weaponanim, 1);

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Displacer");
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/displacer_mattery.mdl");
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255)

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(ent, Origin);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 400 , Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
public DotykWiazki(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 165.0, entlist, 32);

for (new i=0; i {
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || !(pev(ent, pev_flags) & FL_ONGROUND))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 100.0, 0.3, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
bfg_shooting[attacker] = NONE
}
;>


Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 04.07.2018 21:04

  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 04.07.2018 21:47

for (new i=0; i {
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || !(pev(ent, pev_flags) & FL_ONGROUND))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 100.0, 0.3, ent, (1<<24));
}

giphy.gif

 

PS. Najpierw powiedz nam, czy ten kod (wklejony) się kompiluje...


  • +
  • -
  • 1

#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 04.07.2018 23:26

Kod kompiluje się jest to klasa quake tylko lekko przerobiona. Obrażenia od "laserów" działają, ale od wybuchu już nie.

Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 04.07.2018 23:27

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2018 08:21

Skopiuj to z normalnym kodowaniem


  • +
  • -
  • 0

#5 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 05.07.2018 14:11

Rozwiązałem problem można zamknąć ;)


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2018 15:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych