Witam wszystkich szukam pluginu, który doda obrażenia wszystkim graczom z danej broni.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam pluginu na zadanie dodatkowego dmg
Temat rozp. darnoK^, 03.07.2018 15:59
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2018 15:59
3 sekundy 4 trupy
#2
Napisano 04.07.2018 11:47
Dobra z generatora udało mi się wyciągnąć coś takiego
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_HE (1<<24) #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) new bool:g_Vip[33], gRound=0, ioid, maxPlayers; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public plugin_cfg(){ maxPlayers=get_maxplayers(); } public event_new_round(){ ++gRound; } public GameCommencing(){ gRound=0; } public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) || (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){ if(damagebits & DMG_BULLET){ if(get_user_weapon(ioid)==CSW_DEAGLE){ if(gRound>=1){ damage*=(100+15)/100; } } } } }
Mógłby ktoś zedytować to tak żeby każda osoba miała zwiększony dmg z tej broni ?
3 sekundy 4 trupy
#3
Napisano 04.07.2018 13:52
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) public plugin_init() { register_plugin("damager", "1.0", "RiviT"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE) { damage*=(100+15)/100; SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych