Witajcie, mam taki problem, otóż to SVIP I VIP mają wgrane inne modeli pięsci (baseball i łom) wgrałem wszystko, ładnie pobiera jak wchodzi się na serwer ale svip i vip dalej mają pięści.
Ktoś może wie o co chodzi?
Żadnych logów nie ma
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.07.2018 13:36
Witajcie, mam taki problem, otóż to SVIP I VIP mają wgrane inne modeli pięsci (baseball i łom) wgrałem wszystko, ładnie pobiera jak wchodzi się na serwer ale svip i vip dalej mają pięści.
Ktoś może wie o co chodzi?
Żadnych logów nie ma
Napisano 03.07.2018 14:00
Pokaż jak ustawiasz modele broni.
Może pięści ustawiane są później?
Pobieranie != działanie.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 03.07.2018 15:44
tam mam w vipach:
new v_baseball[] = "models/VIP/v_Baseball.mdl"; new p_baseball[] = "models/VIP/p_Baseball.mdl"; new v_sword[] = "models/VIP/v_Light_Sword.mdl"; new p_sword[] = "models/VIP/p_Light_Sword.mdl"; new v_gold_ak[] = "models/VIP/v_AK47_Gold.mdl"; new p_gold_ak[] = "models/VIP/p_AK47_Gold.mdl";
w silniku jaila
public plugin_precache() { SzModels[V_PALKA] = "models/palka_ct/v_baton.mdl"; SzModels[P_PALKA] = "models/palka_ct/p_baton.mdl"; SzModels[V_PIESCI] = "models/jailbreak_models/v_piesci.mdl"; SzModels[P_PIESCI] = "models/jailbreak_models/p_piesci.mdl"; SzModels[V_REKAWICE] = "models/jailbreak_models/v_rekawice_jb.mdl"; SzModels[P_REKAWICE] = "models/jailbreak_models/p_rekawice_jb.mdl"; precache_model(SzModels[V_PALKA]); precache_model(SzModels[P_PALKA]); precache_model(SzModels[V_PIESCI]); precache_model(SzModels[P_PIESCI]); precache_model(SzModels[V_REKAWICE]); precache_model(SzModels[P_REKAWICE]); precache_model("models/player/new_wiezien/new_wiezien.mdl"); precache_model("models/player/straznik-chlopak/straznik-chlopak.mdl"); precache_model("models/player/policjantsvip/policjantsvip.mdl"); precache_model("models/player/svipmurzynek/svipmurzynek.mdl"); precache_model("models/VIP/v_Light_Sword.mdl"); precache_model("models/VIP/p_Light_Sword.mdl"); precache_model("models/VIP/v_Baseball.mdl"); precache_model("models/VIP/p_Baseball.mdl"); precache_sound("weapons/prawy_przycisk.wav"); precache_sound("weapons/uderzenie_mur.wav"); precache_sound("weapons/hit1.wav"); precache_sound("weapons/hit2.wav"); precache_sound("weapons/machanie.wav"); precache_sound("jb_cypis/uciekinier.wav"); precache_generic("sprites/weapon_piesci.txt"); precache_generic("sprites/weapon_palka.txt"); precache_generic("sprites/640hud41.spr"); }
Napisano 04.07.2018 14:10
mozliwe ze silnik jaila podmienia na te swoje. jakby nadpisuje.
Pokaz jak zmieniane sa modele bo to co podałeś póki co to kod który sprawia ze m,odele sie pobieraja
Napisano 05.07.2018 22:05
mozliwe ze silnik jaila podmienia na te swoje. jakby nadpisuje.
Pokaz jak zmieniane sa modele bo to co podałeś póki co to kod który sprawia ze m,odele sie pobieraja
czyli jaki plugin bo juz nie zabardzo ogarniam, podejrzewam że nie mam pluginu do podmieniania modeli, jedynie ten od jaila, cs_player_model cos tam
Napisano 06.07.2018 04:28
Czyli sma VIP/SVIP, w którym podmieniane masz modele (w tym konkretnym pluginie powinieneś mieć ścieżki do modeli broni, które podawałeś wyżej).
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 15.07.2018 17:51
mogę się dowiedzieć dokładniej co zrobić?
@podbijam
Napisano 15.07.2018 19:03
Najlepiej zacząć od pokazania jak teraz zmieniasz modele.
A jeśli nie chcesz robić tego sam bez żadnej pomocy: https://amxx.pl/topi...e-modeli-broni/
Ale i tak prosiłbym o pokazanie kawałka kodu
Pokaż jak ustawiasz modele (powinna się tam pojawić fraza "viewmodel"), nie pobieranie
Użytkownik aSiorr edytował ten post 15.07.2018 19:04
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 15.07.2018 21:52
troche zlagowal mi sie net, przepraszam
czytac post niżej \/
(przepraszam za 2 posty lag neta)
Użytkownik Figas edytował ten post 15.07.2018 22:01
Napisano 15.07.2018 21:52
nie za bardzo wiem jak zmienić te modele, bo na moim wcześniejszym serwerze dodałem tylko te modele do /models/VIP i już działały. a tutaj jest problem z tym że tylko pobiera ale nie zmienia.
asiorr nie za bardzo rozumiem o który kod ci chodzi
Użytkownik Figas edytował ten post 15.07.2018 21:56
Napisano 15.07.2018 22:06
Pokaż kod vipa
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 15.07.2018 22:12
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "Vip" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AwIlL" #define DMG_BULLET (1<<1) #define VIP ADMIN_LEVEL_H #define SVIP ADMIN_LEVEL_B forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_vip[33], bool:g_svip[33]; new g_skoki[33] new const g_komendy[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"}; new v_baseball[] = "models/VIP/v_adidas_baseball_bat.mdl"; new p_baseball[] = "models/VIP/w_adidas_baseball_bat.mdl"; new v_sword[] = "models/VIP/v_MIECZ.mdl"; new p_sword[] = "models/VIP/p_MIECZ.mdl"; new v_gold_ak[] = "models/VIP/v_AK47.mdl"; new p_gold_ak[] = "models/VIP/p_AK47.mdl"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); for(new i=0; i<sizeof g_komendy; i++) { register_clcmd(g_komendy[i], "ShowVips"); } RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPost", 1); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); new WeaponName[24]; get_weaponname(CSW_KNIFE, WeaponName, 23); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WeaponName, "fwItemDeploy", 1); get_weaponname(CSW_AK47, WeaponName, 23); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WeaponName, "fwItemDeploy", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { precache_model(v_baseball); precache_model(p_baseball); precache_model(v_sword); precache_model(p_sword); precache_model(v_gold_ak); precache_model(p_gold_ak); } public amxbans_admin_connect(id) { SprawdzVip(id); } public client_authorized(id) { SprawdzVip(id); } public SprawdzVip(id) { new flags = get_user_flags(id); if(flags & SVIP) { g_svip[id]=true; } if(flags & VIP) { g_vip[id]=true; } if(g_vip[id] || g_svip[id]) { new Name[32]; get_user_name(id,Name,31); set_hudmessage(42, 42, 255, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 6.0); show_hudmessage(id, "Witaj Na Serwerze"); if(g_svip[id]) { for(new i=0; i<33; i++) { if(!is_user_connected(i) || i==id) continue; show_hudmessage(id, "Na serwer wbija SuperVIP %s", Name); } } else if(g_vip[id]) { for(new i=0; i<33; i++) { if(!is_user_connected(i) || i==id) continue; show_hudmessage(id, "Na serwer wbija VIP %s", Name); } } } } public client_disconnect(id) { if(g_vip[id] || g_svip[id]) { new Name[32]; get_user_name(id,Name,31); set_hudmessage(42, 42, 255, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 6.0); if(g_svip[id]) { for(new i=0; i<33; i++) { if(!is_user_connected(i) || i==id) continue; show_hudmessage(id, "Z serwera wychodzi SVIP %s", Name); } } else if(g_vip[id]) { for(new i=0; i<33; i++) { if(!is_user_connected(i) || i==id) continue; show_hudmessage(id, "Z serwera wychodzi VIP %s", Name); } } } g_vip[id] = false; g_svip[id] = false; } public SpawnedEventPost(id) { if(g_vip[id] || g_svip[id]) { if(is_user_alive(id)) { set_user_health(id, g_svip[id]?200:150); give_item(id, "item_assaultsuit"); if(get_user_team(id) == 2) { if(g_svip[id]) { give_item(id, "weapon_ak47"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); } give_item(id, "item_thighpack"); } } } } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt) { new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64]; if(g_svip[id]) formatex(szPrefix, 63, "^x04[SuperVip]"); else if(g_vip[id]) formatex(szPrefix, 63, "^x04[VIP]"); else return PLUGIN_CONTINUE; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")) { formatex(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01%s %s", szPrefix, szTmp); }else { new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); set_msg_arg_string(4, ""); formatex(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01%s^x03 %s^x01 : %s", szPrefix, szPlayerName, szTmp); } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; } public ShowVips(id) { new Name[32], menu = menu_create("\yVipy na \rSerwerze:\w", "ShowVips_handler"), nazwa[66]; for(new i = 1; i < 33; i++) { if(g_svip[i]) { get_user_name(i, Name, 31); formatex(nazwa, 65, "\w%s \r[\ySuperVIP\r]", Name); menu_additem(menu, nazwa); } else if(g_vip[id]) { get_user_name(i, Name, 31); formatex(nazwa, 65, "\w%s \r[\yVIP\r]", Name); menu_additem(menu, nazwa); } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rWyjscie"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\wPoprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yNastepna strona"); menu_display(id, menu); } public ShowVips_handler(id, menu, item) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public fwItemDeploy(wpn) { static id; if(pev_valid(wpn) != 2) return HAM_IGNORED; id = get_pdata_cbase(wpn,41,4); if(id == 0) { return HAM_IGNORED; } if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if(!g_vip[id] && !g_svip[id]) return HAM_IGNORED; new bron = GetWeaponId(wpn); SetWeaponSkin(id,bron); return HAM_IGNORED; } public SetWeaponSkin(id,Weapon) { switch(Weapon) { case CSW_KNIFE: { set_pev(id, pev_viewmodel2, g_svip[id]?v_sword:v_baseball); set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_svip[id]?p_sword:p_baseball); } case CSW_AK47: { if(g_svip[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gold_ak); set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_gold_ak); } } } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && g_skoki[id]) { new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); g_skoki[id]--; } else if(flags & FL_ONGROUND) { g_skoki[id] = g_svip[id]?2:g_vip[id]?1:0; } return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(g_svip[id] || g_vip[id]) { if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(!g_svip[idattacker] && !g_vip[idattacker]) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE) SetHamParamFloat(4, g_svip[idattacker]?damage*3:damage*2); else if(weapon == CSW_AK47 && g_svip[idattacker]) SetHamParamFloat(4, damage*2); return HAM_IGNORED; } stock GetWeaponId(wid) { const m_iId = 43 if(pev_valid(wid) != 2) return 0 return get_pdata_int(wid,m_iId,4) }
Napisano 15.07.2018 23:03
Następnym razem dodaj kod w załączniku.
Nie sprawdzałem, ale lekko poprawiłem strukturę kodu, trochę go zoptymalizowałem i poprawiłem czytelność. Sprawdź i daj znać co i jak działa.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 15.07.2018 23:43
niestety ale miecz nadal sie nie pojawil i nic w vipie i svipie sie nie zmienilo
Użytkownik Figas edytował ten post 15.07.2018 23:43
Napisano 16.07.2018 00:11
U mnie wszystko działa.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 16.07.2018 10:13
nie działa, ale wątpię że zmienianie coś w vipie da, ponieważ wcześniej jak wspomniałem to nic nie musiałem zmieniać w vipie, tylko dodalem modele miecza baseballa i ak47 i wszystko ladnie dziala:/
dodam, ze ak47 jest normalnie zlote ale to juz wczesniej bylo. a miecz i baseball nie chce sie ukazac
Napisano 16.07.2018 11:21
No dobrze, pokaż jeszcze układ pluginów w plugins-jb.ini. Skorzystaj z tagów [ spoiler ].
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 16.07.2018 19:49
Napisano 16.07.2018 20:18
No i wszystko jasne. Plugin VIP masz wpisany do plugins.ini, nie plugins-jb.ini, prawda? Dopisz vipa na samym dole plugins-jb.ini.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 16.07.2018 20:33
niestety dalej nic nie dało
mam jeszcze taki problem że co chwile na czace pisze mi "knifedeploy" i "akdeploy" jak np. zmieniam z ak na piesci z piesci na ak itp
dopisanie tych ścieżek do silnika jailbreaka (ściezek do miecza i baseballa) chyba nie jest konieczne skoro są one w vipie?
Użytkownik Figas edytował ten post 16.07.2018 20:36
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.Napisany przez kaszkaj, 08.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Velocity do różnych broni Paintball i dodanie shotgun'a jako markerPaintball Napisany przez Arki, 29.10.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Zlecenie Dot. ZPSpecialNapisany przez SzogunZP, 18.10.2024 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych