Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[ROZWIĄZANE] Nie podmienia modelu dla SVIPA i VIPA

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Figas

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2018 13:36

Witajcie, mam taki problem, otóż to SVIP I VIP mają wgrane inne modeli pięsci (baseball i łom) wgrałem wszystko, ładnie pobiera jak wchodzi się na serwer ale svip i vip dalej mają pięści. :/

 

Ktoś może wie o co chodzi?

 

Żadnych logów nie ma


  • +
  • -
  • 0

#2 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.07.2018 14:00

Pokaż jak ustawiasz modele broni.

Może pięści ustawiane są później?

Pobieranie != działanie.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#3 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2018 15:44

tam mam w vipach:

new v_baseball[] = "models/VIP/v_Baseball.mdl";
new p_baseball[] = "models/VIP/p_Baseball.mdl";

new v_sword[] = "models/VIP/v_Light_Sword.mdl";
new p_sword[] = "models/VIP/p_Light_Sword.mdl";

new v_gold_ak[] = "models/VIP/v_AK47_Gold.mdl";
new p_gold_ak[] = "models/VIP/p_AK47_Gold.mdl";

w silniku jaila 

public plugin_precache()
{
	SzModels[V_PALKA] = "models/palka_ct/v_baton.mdl";
	SzModels[P_PALKA] = "models/palka_ct/p_baton.mdl";
	SzModels[V_PIESCI] = "models/jailbreak_models/v_piesci.mdl";
	SzModels[P_PIESCI] = "models/jailbreak_models/p_piesci.mdl";
	SzModels[V_REKAWICE] = "models/jailbreak_models/v_rekawice_jb.mdl";
	SzModels[P_REKAWICE] = "models/jailbreak_models/p_rekawice_jb.mdl";

	precache_model(SzModels[V_PALKA]);
	precache_model(SzModels[P_PALKA]);
	precache_model(SzModels[V_PIESCI]);
	precache_model(SzModels[P_PIESCI]);
	precache_model(SzModels[V_REKAWICE]);
	precache_model(SzModels[P_REKAWICE]);


	precache_model("models/player/new_wiezien/new_wiezien.mdl");
	precache_model("models/player/straznik-chlopak/straznik-chlopak.mdl");

	precache_model("models/player/policjantsvip/policjantsvip.mdl");
	precache_model("models/player/svipmurzynek/svipmurzynek.mdl");
	precache_model("models/VIP/v_Light_Sword.mdl");
	precache_model("models/VIP/p_Light_Sword.mdl");
	precache_model("models/VIP/v_Baseball.mdl");
	precache_model("models/VIP/p_Baseball.mdl");

	precache_sound("weapons/prawy_przycisk.wav");
	precache_sound("weapons/uderzenie_mur.wav");
	precache_sound("weapons/hit1.wav");
	precache_sound("weapons/hit2.wav");
	precache_sound("weapons/machanie.wav");

	precache_sound("jb_cypis/uciekinier.wav");

	precache_generic("sprites/weapon_piesci.txt");  
	precache_generic("sprites/weapon_palka.txt");  
	precache_generic("sprites/640hud41.spr");  
}

  • +
  • -
  • 0

#4 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 573
Wszechwiedzący

  • Postów:2 733
Offline

Napisano 04.07.2018 14:10

mozliwe ze silnik jaila podmienia na te swoje. jakby nadpisuje. 

 

Pokaz jak zmieniane sa modele bo to co podałeś póki co to kod który sprawia ze m,odele sie pobieraja


  • +
  • -
  • 1

#5 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2018 22:05

mozliwe ze silnik jaila podmienia na te swoje. jakby nadpisuje. 

 

Pokaz jak zmieniane sa modele bo to co podałeś póki co to kod który sprawia ze m,odele sie pobieraja

czyli jaki plugin bo juz nie zabardzo ogarniam, podejrzewam że nie mam pluginu do podmieniania modeli, jedynie ten od jaila, cs_player_model cos tam 


  • +
  • -
  • 0

#6 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.07.2018 04:28

Czyli sma VIP/SVIP, w którym podmieniane masz modele (w tym konkretnym pluginie powinieneś mieć ścieżki do modeli broni, które podawałeś wyżej).


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#7 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2018 17:51

mogę się dowiedzieć dokładniej co zrobić? 

 

@podbijam


  • +
  • -
  • 0

#8 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.07.2018 19:03

Najlepiej zacząć od pokazania jak teraz zmieniasz modele.

A jeśli nie chcesz robić tego sam bez żadnej pomocy: https://amxx.pl/topi...e-modeli-broni/

 

Ale i tak prosiłbym o pokazanie kawałka kodu :P

 

Pokaż jak ustawiasz modele (powinna się tam pojawić fraza "viewmodel"), nie pobieranie


Użytkownik aSiorr edytował ten post 15.07.2018 19:04

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#9 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2018 21:52

troche zlagowal mi sie net, przepraszam

 

czytac post niżej \/

 

(przepraszam za 2 posty lag neta)


Użytkownik Figas edytował ten post 15.07.2018 22:01

  • +
  • -
  • 0

#10 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2018 21:52

nie za bardzo wiem jak zmienić te modele, bo na moim wcześniejszym  serwerze dodałem tylko te modele do /models/VIP i już działały. a tutaj jest problem z tym że tylko pobiera ale nie zmienia.

 

asiorr nie za bardzo rozumiem o który kod ci chodzi


Użytkownik Figas edytował ten post 15.07.2018 21:56

  • +
  • -
  • 0

#11 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.07.2018 22:06

Pokaż kod vipa


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#12 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2018 22:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define VIP ADMIN_LEVEL_H
#define SVIP ADMIN_LEVEL_B

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_vip[33], bool:g_svip[33];
new g_skoki[33]

new const g_komendy[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

new v_baseball[] = "models/VIP/v_adidas_baseball_bat.mdl";
new p_baseball[] = "models/VIP/w_adidas_baseball_bat.mdl";

new v_sword[] = "models/VIP/v_MIECZ.mdl";
new p_sword[] = "models/VIP/p_MIECZ.mdl";

new v_gold_ak[] = "models/VIP/v_AK47.mdl";
new p_gold_ak[] = "models/VIP/p_AK47.mdl";

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	for(new i=0; i<sizeof g_komendy; i++)
	{
		register_clcmd(g_komendy[i], "ShowVips");
	}
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPost", 1);
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	
	new WeaponName[24];
	get_weaponname(CSW_KNIFE, WeaponName, 23);		
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WeaponName, "fwItemDeploy", 1);
	get_weaponname(CSW_AK47, WeaponName, 23);		
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WeaponName, "fwItemDeploy", 1);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(v_baseball);
	precache_model(p_baseball);
	precache_model(v_sword);
	precache_model(p_sword);
	precache_model(v_gold_ak);
	precache_model(p_gold_ak);
}

public amxbans_admin_connect(id)
{
	SprawdzVip(id);
}

public client_authorized(id)
{
	SprawdzVip(id);
}

public SprawdzVip(id)
{
	new flags = get_user_flags(id);
	if(flags & SVIP)
	{
		g_svip[id]=true;
	}
	if(flags & VIP)
	{
		g_vip[id]=true;
	}
	if(g_vip[id] || g_svip[id])
	{
		new Name[32];
		get_user_name(id,Name,31);
		set_hudmessage(42, 42, 255, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 6.0);
		show_hudmessage(id, "Witaj Na Serwerze");
		if(g_svip[id])
		{
			for(new i=0; i<33; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || i==id)
					continue;
				show_hudmessage(id, "Na serwer wbija SuperVIP %s", Name);
			}
		}
		else if(g_vip[id])
		{
			for(new i=0; i<33; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || i==id)
					continue;
				show_hudmessage(id, "Na serwer wbija VIP %s", Name);
			}
		}
	}
}

public client_disconnect(id)
{
	if(g_vip[id] || g_svip[id])
	{
		new Name[32];
		get_user_name(id,Name,31);
		
		set_hudmessage(42, 42, 255, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 6.0);
		if(g_svip[id])
		{
			for(new i=0; i<33; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || i==id)
					continue;
				show_hudmessage(id, "Z serwera wychodzi SVIP %s", Name);
			}
		}
		else if(g_vip[id])
		{
			for(new i=0; i<33; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || i==id)
					continue;
				show_hudmessage(id, "Z serwera wychodzi VIP %s", Name);
			}
		}
	}
	g_vip[id] = false;
	g_svip[id] = false;
}

public SpawnedEventPost(id)
{
	if(g_vip[id] || g_svip[id])
	{
		if(is_user_alive(id))
		{
			set_user_health(id, g_svip[id]?200:150);
			give_item(id, "item_assaultsuit");
			if(get_user_team(id) == 2)
			{
				if(g_svip[id])
				{
					give_item(id, "weapon_ak47");
					cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
				}
				give_item(id, "item_thighpack");
			}
		}
	}
}

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{	
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))      
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[192], szTmp2[192];
	get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
	new szPrefix[64];
	if(g_svip[id])
		formatex(szPrefix, 63, "^x04[SuperVip]");
	else if(g_vip[id])
		formatex(szPrefix, 63, "^x04[VIP]");
	else
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
	{
		formatex(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01%s %s", szPrefix, szTmp);
	}else
	{
		new szPlayerName[64];
		get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
		
		get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp));
		set_msg_arg_string(4, "");
		
		formatex(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01%s^x03 %s^x01 : %s", szPrefix, szPlayerName, szTmp);
	}
	
	set_msg_arg_string(2, szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ShowVips(id)
{
	new Name[32], menu = menu_create("\yVipy na \rSerwerze:\w", "ShowVips_handler"), nazwa[66];
	
	for(new i = 1; i < 33; i++)
	{
		if(g_svip[i])
		{
			get_user_name(i, Name, 31);
			formatex(nazwa, 65, "\w%s \r[\ySuperVIP\r]", Name);
			menu_additem(menu, nazwa);
		}
		else if(g_vip[id])
		{
			get_user_name(i, Name, 31);
			formatex(nazwa, 65, "\w%s \r[\yVIP\r]", Name);
			menu_additem(menu, nazwa);
		}
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rWyjscie");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\wPoprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yNastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public ShowVips_handler(id, menu, item)
{
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public fwItemDeploy(wpn)
{
	static id;
	if(pev_valid(wpn) != 2)
		return HAM_IGNORED;
	id = get_pdata_cbase(wpn,41,4);
	if(id == 0)
	{
		return HAM_IGNORED;
	}
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED;
	if(!g_vip[id] && !g_svip[id])
		return HAM_IGNORED;
	
	new bron = GetWeaponId(wpn);
	SetWeaponSkin(id,bron);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public SetWeaponSkin(id,Weapon)
{
	switch(Weapon)
	{
		case CSW_KNIFE:
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, g_svip[id]?v_sword:v_baseball);
			set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_svip[id]?p_sword:p_baseball);
		}
		case CSW_AK47:
		{
			if(g_svip[id])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gold_ak);
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_gold_ak);
			}
		}
	}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && g_skoki[id])
	{
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
		g_skoki[id]--;
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	{
		g_skoki[id] = g_svip[id]?2:g_vip[id]?1:0;
	}

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	if(g_svip[id] || g_vip[id])
	{

		if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) 
		{
			new flags = pev(id, pev_flags)
	
			if (flags & FL_WATERJUMP)
				return FMRES_IGNORED;
			if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
				return FMRES_IGNORED;
			if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
				return FMRES_IGNORED;
	
			new Float:velocity[3];
			pev(id, pev_velocity, velocity);
			velocity[2] += 250.0;
			set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	
			set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
	
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	if(!g_svip[idattacker] && !g_vip[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		SetHamParamFloat(4, g_svip[idattacker]?damage*3:damage*2);
	else if(weapon == CSW_AK47 && g_svip[idattacker])
		SetHamParamFloat(4, damage*2);

	return HAM_IGNORED;
}

stock GetWeaponId(wid)
{
	const m_iId = 43
	if(pev_valid(wid) != 2)	return 0
	
	return get_pdata_int(wid,m_iId,4)
}

 


  • +
  • -
  • 0

#13 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.07.2018 23:03

Następnym razem dodaj kod w załączniku.

 

Nie sprawdzałem, ale lekko poprawiłem strukturę kodu, trochę go zoptymalizowałem i poprawiłem czytelność. Sprawdź i daj znać co i jak działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#14 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2018 23:43

niestety ale miecz nadal sie nie pojawil i nic w vipie i svipie sie nie zmienilo


Użytkownik Figas edytował ten post 15.07.2018 23:43

  • +
  • -
  • 0

#15 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.07.2018 00:11

U mnie wszystko działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#16 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2018 10:13

nie działa, ale wątpię że zmienianie coś w vipie da, ponieważ wcześniej jak wspomniałem to nic nie musiałem zmieniać w vipie, tylko dodalem modele miecza baseballa i ak47 i wszystko ladnie dziala:/

 

dodam, ze ak47 jest normalnie zlote ale to juz wczesniej bylo. a miecz i baseball nie chce sie ukazac :/ 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#17 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.07.2018 11:21

No dobrze,  pokaż jeszcze układ pluginów w plugins-jb.ini. Skorzystaj z tagów [ spoiler ].


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#18 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2018 19:49

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#19 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:1 337
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.07.2018 20:18

No i wszystko jasne. Plugin VIP masz wpisany do plugins.ini, nie plugins-jb.ini, prawda? Dopisz vipa na samym dole plugins-jb.ini.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#20 Figas

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:140
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2018 20:33

niestety dalej nic nie dało

 

mam jeszcze taki problem że co chwile na czace pisze mi "knifedeploy" i "akdeploy" jak np. zmieniam z ak na piesci z piesci na ak itp

 

dopisanie tych ścieżek do silnika jailbreaka (ściezek do miecza i baseballa) chyba nie jest konieczne skoro są one w vipie?

 

Spoiler

Użytkownik Figas edytował ten post 16.07.2018 20:36

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych