Jak zmienić kolor standardowego Huda
LEMO
02.06.2018
Witam chciałbym zmienic standardowy hud który pojawia się po wejsciu na serwer standardowo jest żółty a chciałbym zielony(jest mozliwość zmiany pod komendą /hud) ale ja chce żeby to zielony był kolorem standardowym
w hudzie na tym codmodzie jest perk/lvl/klasa itp tak jak w kazdym codmodowym hudzie
sma
https://pastebin.com/Tpt7jvtY
Dam plusa za pomoc!
Fabian=
02.06.2018
Linijka 266, 267 i 268
kolor[pierwszy][id] = 255 kolor[drugi][id] = 255 kolor[trzeci][id] = 0
zamień na:
kolor[pierwszy][id] = 0 kolor[drugi][id] = 128 kolor[trzeci][id] = 0
Edited by Fabian=, 02.06.2018 09:00.
LEMO
02.06.2018
Linijka 266, 267 i 268
kolor[pierwszy][id] = 255 kolor[drugi][id] = 255 kolor[trzeci][id] = 0zamień na:
kolor[pierwszy][id] = 0 kolor[drugi][id] = 128 kolor[trzeci][id] = 0Działa ale po wybraniu klasy ponownie zmienia się na żółty
=DD
05.06.2018
public PokazInformacje
set_hudmessage(R, G, B, 0.75, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "CS-420.PL^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nItem : %s^nZycie : %i^n^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nDoladowanie : %i^nArmor : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], player_armor[target]); return PLUGIN_CONTINUE;
http://www.wklejto.pl/560842tutaj caly kod
tam gdzie masz set_hudmessage, gdzie napisałem Ci R, G, B wklepujesz tu kolory rgb, np. set_hudmessage(255, 255, 255, (...));
LEMO
06.06.2018
błąd przy kompilacji wyskakuje wtedy
LEMO
06.06.2018
błąd przy kompilacji wyskakuje wtedy
C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1078) : warning 217: loose indentation// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1080) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kolortrzeci"// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1080) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kolordrugi"// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1080) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kolorpierwszy"
O ludzie złoci... Tam gdzie masz : "kolortrzeci", "kolordrugi" oraz kolorpierwszy" masz wpisac liczby od 0 do 255 zeby ustawic kolor huda na prawde tak ciezko to zrozumiec ? Wszyscy na górze dobrze ci tłumaczą no ale widze ze ciezko to idzie...
Masz sma vipa z zielonym hudem.
pojmij jeszcze to że gdy usuniemy kolor pierwszy 2,3 to nie działa zmiana koloru na /hud bo PRZED twoją wypowiedzią sprawdzałem to
a tak poza tym to to co wysłałeś kompletnie usuwa huda
Edited by SulDooR, 06.06.2018 17:04.
LEMO
08.06.2018
Fajnie że edytowałeś swoją odpowiedz. Problem nadal występuje, ale gdy zmienimy /hud np na bialy i wyjdziemy z serwera a potem wrócimy to kolor biały będzie.
Zawsze coś mi tam może być
.
=DD
10.06.2018
Fajnie że edytowałeś swoją odpowiedz. Problem nadal występuje, ale gdy zmienimy /hud np na bialy i wyjdziemy z serwera a potem wrócimy to kolor biały będzie.
Zawsze coś mi tam może być
.
Chcesz, aby ten kolor hud był jednolity dla każdego, czy jak?
LEMO
11.06.2018
l3szcz
11.06.2018
// C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1080) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kolortrzeci" // C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1080) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kolordrugi" // C:\Users\CsGOk\OneDrive\Pulpit\compiler\compiler\cod_evolution.sma(1080) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "kolorpierwszy"
Usuń te wartości i powinno przejść - nie są nigdzie używane.
Swoją drogą - dlaczego nikt nie potrafi angielskiego z pytających na tym forum?