Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hitmark || Położenie sprite'a oraz pobieranie informacji o broni i drużynie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 01.06.2018 17:21

Korzystając ze spriteFixer od DarkGL'a chciałem utworzyć plugin który będzie migał sprite'em przy trafieniu w przeciwnika

Oto efekt: https://youtu.be/bQA8yDaU1Y4

Uprzedzę, obecny poziom mojej wiedzy w zakresie amx'a i skryptów jest marginalny (reset mózgu) i staram się powoli uczyć wszystkiego od nowa.

Pytanie 1: Jak ograniczyć ruchy i zmianę wielkości tego sprite (skaluje się do odległości, lata po całym ekranie)?

Pytanie 2: Jak pobrać rodzaj obrażeń, chciałbym aby znak nie wyświetlał się przy obrażeniach od HE oraz noża?

Pytanie 3: Jak pobrać informację o drużynie przeciwnej (znak wyświetla się przy zaatakowaniu każdego - myślałem aby jako źródła użyć advanced bullet dmg)?

Pytanie 4: Na filmie widać momenty w których teoretycznie przeciwnik dostał, a znak się nie wyświetlił (czy coś jest źle pobrane, czy pada mi na wzrok), czy można coś tutaj poprawić?

 

Załączniki pod postem (hitmark.spr do /sprites)

Załączone pliki


Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 01.06.2018 17:24

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.06.2018 17:32

Pytanie 2.

public fw_TakeDamagePre( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )

https://amxx.pl/topi...e-na-obrażenia/

 

Nie rozumiem pytania 3. - chodzi Ci o sprawdzanie czy TeamAttacker == TeamVictim?

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
    return;

Zmieniałeś coś w kodzie od Darka sprite'ów?

 

 

Widziałem też gdzieś na allied'ach, że ktoś próbując uzyskać ten COD'owy efekt rzucał po prostu X albo 5 znakami w hudzie. Jeśli taki efekt Cię zadowala, oczywiście

 

 


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.06.2018 17:56

punkty 2 i 3 dodałem, zielony raczej nie jesteś to sobie poczytasz i zrozumiesz.
punkt 4 to chyba chodzi o to, że wywoływałeś to przez komendę zamiast natychmiastowo, ale głowy nie dam xD

wrzuciłem wywoływanie natywu bezpośrednio w forwardzie, ale jak chcesz to możesz wywalić to do osobnej funkcji tylko nie wywołuj tego przez komendę...
na pewno powstaje spam kiedy przy każdym strzale serwer wpisuje komendę do konsoli gracza i do tego musi tą komendę przechwycić.

 

Żeby znaleźć rozwiązanie do punktu 1 to musiałbym dłużej analizować kod od darka :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#4 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 01.06.2018 18:43

Dziękować :)

Dzięki zmianie sposobu wywołania zmniejszyło się poczucie opóźnienia, niestety efekt zasuwania sprite po całym ekranie dalej jest widoczny (im większa wartość zmiennej distance - tym gorzej).

Aby to zniwelować znalazłem w sumie odpowiednie wartości:

addPlayerSprite(idattacker,0.01,60.0,gszModel,0.0,0.0,0.4, 10.0 , true )

Wydaje mi się że dzięki temu albo sprite jest szybciej update'owany (na oko zwiększyła się płynność - przy staniu w miejscu, podczas biegu wylatuje on za ekran).

Sprawa znikania znaku z ekranu też się wyjaśniła. Po dłuższych oględzinach okazuje się sama wartość jego umieszczenia jest liczona z opóźnieniem (w przypadku nagłych ruchów albo strafe wyjeżdża poza FOV - może być to też kwestia pobierania danych o obrażeniach).

 

Dzięki wam obu za info :D

 

No to teraz zabiorę się za coś trudniejszego, trzeba dodać sprite'y killstrikeów do pluginu od cypisa, i zbudować system rang + perki. Mam nadzieję że się uda, z gotowych pluginów wyszło coś ciekawego ale żeby zrobić z tego gameplay MW2 troszku jeszcze brakuje.

 

Temat teoretycznie do zamknięcia, jednak dalej brakuje dokładnej odpowiedzi co zrobić ze sprawą nr.1:

Update: https://youtu.be/yR1rzEEbuEg


Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 01.06.2018 18:52

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych