Korzystając ze spriteFixer od DarkGL'a chciałem utworzyć plugin który będzie migał sprite'em przy trafieniu w przeciwnika
Oto efekt: https://youtu.be/bQA8yDaU1Y4
Uprzedzę, obecny poziom mojej wiedzy w zakresie amx'a i skryptów jest marginalny (reset mózgu) i staram się powoli uczyć wszystkiego od nowa.
Pytanie 1: Jak ograniczyć ruchy i zmianę wielkości tego sprite (skaluje się do odległości, lata po całym ekranie)?
Pytanie 2: Jak pobrać rodzaj obrażeń, chciałbym aby znak nie wyświetlał się przy obrażeniach od HE oraz noża?
Pytanie 3: Jak pobrać informację o drużynie przeciwnej (znak wyświetla się przy zaatakowaniu każdego - myślałem aby jako źródła użyć advanced bullet dmg)?
Pytanie 4: Na filmie widać momenty w których teoretycznie przeciwnik dostał, a znak się nie wyświetlił (czy coś jest źle pobrane, czy pada mi na wzrok), czy można coś tutaj poprawić?
Załączniki pod postem (hitmark.spr do /sprites)
Załączone pliki
Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 01.06.2018 17:24