Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Invalid cellvector handle - Błąd w arrayu


Najlepsza odpowiedź Rivit, 01.06.2018 13:24

A spróbuj w register native dodać

:

ArrayPushCell(g_ZombieClassAccess, ACCESSS_TYPES:ACCESS_ALL);

Zrobi ci to jakby default ustawianie access + zrobi komorke w tablicy, jak przyjdzie natyw od rejestracji access dla klasy to ArraySetCell zmieni go poprawnie.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.06.2018 12:28

Błąd z deklaracją (?) lub odczytywaniem arraya w menu klas zombie.

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.06.2018 12:42

Dziwne. Sprawdziłeś poprawność zmiennej index w menu?

 

+

ArraySetCell nie dodaje samo z siebie elementu. Nie wiem czy robisz wcześniej jakiś ArrayPush albo ArrayInsert, ale to moze byc przyczyną.

 

https://amxx.pl/doku...88/arraysetcell

Rzuć okiem


  • +
  • -
  • 1

#3 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.06.2018 13:05

Dziwne. Sprawdziłeś poprawność zmiennej index w menu?

 

+

ArraySetCell nie dodaje samo z siebie elementu. Nie wiem czy robisz wcześniej jakiś ArrayPush albo ArrayInsert, ale to moze byc przyczyną.

 

https://amxx.pl/doku...88/arraysetcell

Rzuć okiem

 

http://wklejto.pl/557552

Nie robię. Nie jestem pewny jak i gdzie - analogicznie do reszty wypadałoby w gdzieś w okolicach 581-583 w native_class_zombie_register, ale problemem dla mnie będzie index klasy (lub też element arraya, jak kto woli), żeby pushować arraya.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.06.2018 13:17

Hmm, może zagadnę od innej strony. Czemu nie chcesz access przekazywać też w natywie od rejestracji klasy? Kompatybilność?

 

 

 

+

jak wygląda przykładowa klasa?

Musisz w niej zrobić dwa natywy - jeden register class drugi access inaczej sie indexy rozjadą.

 

 

 

Also, można by uzywac ArrayPushArray robiąc prostą strukturkę danych na enumach, ale to tak poza tematem


  • +
  • -
  • 1

#5 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.06.2018 13:21

Jaka jest różnica? To przecież tylko osobny natyw, a wolę mieć to rozbite na wiele natywów, z domyślną wartością, jeśli w którymś z *.sma nie pojawi się rejestracja (przykładowo) właśnie dostępu. W dodatku; pomaga mi to zrozumieć do końca array'e i w przyszłości mam zamiar rozbudować to na wiele innych sposobów, do których tez nie użyje niczego innego niż arraye - a rozumiejąc ten jeden, zrozumiem resztę.

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.06.2018 13:24   Najlepsza odpowiedź

A spróbuj w register native dodać

:

ArrayPushCell(g_ZombieClassAccess, ACCESSS_TYPES:ACCESS_ALL);

Zrobi ci to jakby default ustawianie access + zrobi komorke w tablicy, jak przyjdzie natyw od rejestracji access dla klasy to ArraySetCell zmieni go poprawnie.


  • +
  • -
  • 1

#7 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.06.2018 13:31

Register native? W sensie register zombie class? :P

 

Dodałem 

ArrayPushCell(g_ZombieClassAccess, ACCESS_TYPES:ACCESS_ALL);

Teraz wszystkie klasy po ich zarejestrowaniu w ten sposób;

ClassIndex = zp_class_zombie_register(zombieclass_supervip_name, zombieclass_supervip_info, zombieclass_supervip_health, zombieclass_supervip_speed, zombieclass_supervip_gravity)

powinny otrzymać domyslnie ACCESS_ALL, a potem już używając ClassIndex jako element Arraya zmienię dostęp do klasy na taki, jaki będzie trzeba. Zaraz sprawdzam.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.06.2018 13:33

Dokładnie tak sobie to wymyśliłem

 

//register native - class registration miałem na myśli

 

 

@down

Powiedzialem to w pierwszym poście tu :D


  • +
  • -
  • 1

#9 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.06.2018 13:42

Wszystko działa pięknie ładnie. Czyli generalnie błąd był w tym, że nigdzie nie pushowałem wartości go g_ZombieClassAccess, a potem probowałem zmienić wartość w komórce, która nie istnieje. Wielki plus dla Ciebie  ^D^


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych