Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

za dużo znaków w 1 linijce


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 03.06.2018 18:56

To może mi powiedz ktore sma otworzyc 


  • +
  • -
  • 0

#22 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.06.2018 20:07

To może mi powiedz ktore sma otworzyc 

Wszystkie posty są na temat tego samego pliku .sma (silnik coda) a ty zadajesz takie dziwne pytanie

plugin_init to funkcja, która znajduje się w każdym pliku...
dali radę by tam zbudować całe menu żeby nie tworzyć menu przy każdym wywołaniu funkcji Pomoc.

 

Jak chcesz się dowiedzieć dodatkowo jak tworzyć menu to masz google, tam jest wszystko, nawet jest specjalny generator w amxx studio


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych