Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błędne wyświetlanie menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.05.2018 12:05

Dodałem na serwer misje, które sam pisałem i przy wyświetlaniu menu z informacjami o misji, od drugiej polowy menu są jakieś losowe znaki.

 

Wygląda to tak:

https://www70.zippys...LY1IT/file.html (jak próbowałem wysłać scr przez to forum, zawieszało mi strone)

 

Gdzie w tym kodzie może być błąd ?

Spoiler

 

Nie moge dać całego pluginu, bo misje są w mojej modyfikacji zm, a całego silnika dać nie moge.


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.05.2018 12:59

w linijce z wyswietlaniem postępu na pewno tam %s powinno byc? czy wymagania_misji to int?


  • +
  • -
  • 1

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 20.05.2018 13:19

To są tablice jakie głównie wykorzystuje:

new const nazwy_misji[9][6][] = {
// Akt I
{ ... }
...
}

new wymagania_misji[9*6] = {
int, int, int, ...
}

new postep_misji[33]; // postep aktualnej misji

new nagrody_misji[9*6][2] = { // nagrody w postaci ammo packow i exp (moje natywy)
{ ap, exp },
{ ap, exp },
...
}

new wykonane_misje[33]; // ilosc wykonanych misji
new misja_gracza[33]; // wykonane + 1 lub 0 gdy brak

Tablica "wybral_akt" jest przypisywana, gdy gracz wybierze akt z menu. Raczej nie robi to problemów jeśli nie wybierze misji (tak myśle).

 

@edit: A no nie zrozumiałem ciebie troche xD No fakt powinno być tam %i.  ++ ^^


Użytkownik csMaster edytował ten post 20.05.2018 13:29

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych