Witam. Mam problem z sprawdzeniem czy gracz posiada id_skina. Otóż gdy gracz kupuje skina to id skina do tablicy Skiny_gracza[33][500];
format(string, charsmax(string), "%i#", ID_Skina_num); add(Skiny_gracza[id], 499, string, charsmax(string))
Zapis wydaje mi się że dobrze działa bo sprawdzałem go przez nvault editor i id_skinów, które gracz kupił poprawnie się zapisują no ale trochę mam problem ze sprawdzeniem czy gracz posiada akurat to id_skina do którego chce założyć skina. Próbowałem tak:
ArrayGetString(g_ID_Skina, i, ID_Skina, charsmax(ID_Skina)); ID_Skina_num = str_to_num(ID_Skina); format(sz_ID_Skina, charsmax(sz_ID_Skina), "%i", ID_Skina_num); if(containi(Skiny_gracza[id], sz_ID_Skina))
ale przy takim sprawdzeniu gracz wszystkie skiny ma odblokowane. Może go od razu założyć bez wcześniejszego kupowania. Jakieś propozycję, wskazówki co do tego sprawdzenia? Wcześniej używałem Player_skins[id][ID_Skina_num]=true; i wrzucałem to w zapis ale z racji iż do zapisu trafiałoby np. 100 (ilość skinów) pozycji "0" lub "1" to wtedy taki zapis trochę da wycisk serwerowi przy np 1k osób, które wbiją na serwer. Dodatkowo zapis ważył by już dosyć dużo tak że kolejny mankament takiego zapisu. Z góry dzięki za jakakolwiek pomoc.