Mam pytanie, czy powie ktoś jak zrobić by VIPy mogły mieć perk 2?
Dodałem go, lecz nie wiem jak z edytować by VIP mógłby mieć go tylko.
Także nie wiem, jak zrobić by magazynki się nie kończyły, bo się kończą.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.05.2018 15:30
Mam pytanie, czy powie ktoś jak zrobić by VIPy mogły mieć perk 2?
Dodałem go, lecz nie wiem jak z edytować by VIP mógłby mieć go tylko.
Także nie wiem, jak zrobić by magazynki się nie kończyły, bo się kończą.
Napisano 04.05.2018 23:06
Napisano 05.05.2018 12:16
Napisano 05.05.2018 12:29
Najprościej to wszędzie gdzie masz
UstawPerk(id, perk_gracza[1]
Wstaw to w ify np
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1); if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) return UzyjPerki(id, 1);
Napisano 05.05.2018 12:56
W użyj perk - dla drugiego perku sprawdzasz czy gracz jest vipem. jesli nie to dajesz return i nie pozwoli mu to uzyc.
W UstawPerk trzeba sprawdzic czy ustawiany perk jest tym drugim (w sensie na drugi slot) i czy gracz ma vipa. Jezeli nie to return
Napisano 05.05.2018 13:59
Napisano 05.05.2018 15:29
popraw wszysto czego nie jestes pewny i wstaw tu wycinek funkcji UstawPerk i UzyjPerk
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych