Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawa pluginu Team Flesh Blocker


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:137
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Offline

Napisano 04.05.2018 11:04

Witam otoż jest problem z tym pluginem bo gdy ktoś rzuca z drużyny flesha to znikają niekiedy postacie, ktoś wie może jak to naprawić?

 

/**
 * Team Flash Blocker
 * Written by GwynBleidD
 * based on Connor's Team Flash Punish v1.1.1
 */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define VERSION "1.0"

const MAX_PLAYERS = 32

new g_iMaxPlayers
#define IsPlayer(%1)    ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )

new g_bitGonnaExplode[64]
#define SetGrenadeExplode(%1)        g_bitGonnaExplode[%1>>5] |=  1<<(%1 & 31)
#define ClearGrenadeExplode(%1)    g_bitGonnaExplode[%1>>5] &= ~( 1 << (%1 & 31) )
#define WillGrenadeExplode(%1)        g_bitGonnaExplode[%1>>5] &   1<<(%1 & 31)

new Float:g_flCurrentGameTime, g_iCurrentFlasher

new g_msgScreenFade;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Team Flash Blocker", VERSION, "GwynBleidD")
    register_event("ScreenFade", "Event_ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
    RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "CGrenade_Think")

    g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
    g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public CGrenade_Think( iEnt )
{
    static Float:flGameTime, Float:flDmgTime, iOwner
    flGameTime = get_gametime()
    pev(iEnt, pev_dmgtime, flDmgTime)
    const XO_GRENADE = 5
    if(    flDmgTime <= flGameTime
    // VEN's way on how to detect grenade type
    // http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=401189#post401189
    &&    get_pdata_int(iEnt, 114, XO_GRENADE) == 0 // has a bit when is HE or SMOKE
    &&    !(get_pdata_int(iEnt, 96, XO_GRENADE) & (1<<8)) // has this bit when is c4
    &&    IsPlayer( (iOwner = pev(iEnt, pev_owner)) )    ) // if no owner (3rd 'after dmgtime' frame), grenade gonna be removed from world
    {
        if( ~WillGrenadeExplode(iEnt) ) // grenade gonna explode on next think
        {
            SetGrenadeExplode( iEnt )
        }
        else
        {
            ClearGrenadeExplode( iEnt )
            g_flCurrentGameTime = flGameTime
            g_iCurrentFlasher = iOwner
        }
    }
}

public Event_ScreenFade(id)
{
    new Float:flGameTime = get_gametime()
    if(    id != g_iCurrentFlasher
        &&    g_flCurrentGameTime == flGameTime
        &&    cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(g_iCurrentFlasher)    
        &&  is_user_connected(id)) // edit by Filip, bez tego wyskakiwały error logi
    {        
        message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
        write_short(1)
        write_short(1)
        write_short(1)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(255)
        message_end()
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 04.05.2018 11:48

Posiadasz moduł anty-noflash który prawidłowo ukrywa sylwetki postaci w momencie pełnego oślepienia. Problem w tym, że nie jest on kompatybilny z wyżej wymienionym pluginem.
Tak więc w tym przypadku, prawdopodobnie jedynym rozwiązaniem jest wyłączenie któregoś z ww pluginów.

Użytkownik _McHappy edytował ten post 04.05.2018 11:48

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych