Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy zombi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 koloseum

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 03.05.2018 10:21

Witam. mam problem dlaczego jak wgrywam klasy zombie (Zombie Plague) do BaseBuildera to ich w ogóle nie ma ?
Kompilowałem lokalnie sma. i w includzie jest żeby rejestrowało tą klasę :

native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback = 0.0, adminflags = ADMIN_USER, credits = 0 ) 

 

Pomożecie ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2018 10:24

Dopisałeś klase? na pewno klasa działa na tym silniku ?


  • +
  • -
  • 0

#3 koloseum

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:MAXGame
Offline

Napisano 03.05.2018 10:30

Jak to sprawdzić ? Ale powinna działać bo w końcu BB to przerobiony trochę ZP ;P


  • +
  • -
  • 0

#4 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2018 10:34

Zobacz nawet .sma klas czy jest podobne. Klase po wgraniu musisz dopisać do odpowiedniego pliku .ini tak jak pluginy. 

Może też tak być, że klasa jest zrobiona w "silniku". Zależy jak była tworzona paczka


Użytkownik Balian3D edytował ten post 03.05.2018 10:35

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych