Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Zmiana dzięku wystrzału

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 02.05.2018 18:52

mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:166
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 02.05.2018 18:59

mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"

osobiście proponuję https://amxx.pl/topi...replacement-13/


  • +
  • -
  • 0

#3 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 471
Wszechobecny

  • Postów:1 379
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.05.2018 19:09


mamy prostą klasę ze scautem

 

 

mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"

osobiście proponuję https://amxx.pl/topi...replacement-13/

 

 

Jaki jest sens Twojej wypowiedzi Maciuś?

 

 

Spoiler

 

Nie testowałem


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#4 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 02.05.2018 19:58

aSior niestety nie działa wiesz co może być przyczyną?


  • +
  • -
  • 0

#5 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 595
Wszechwiedzący

  • Postów:2 788
Offline

Napisano 03.05.2018 00:18

Czy po zmianie nie trzeba zwrócić FMRES_SUPERCEDE?


Plus czy emitSound nie dostaje tylko dźwięków .wav?
  • +
  • -
  • 0

#6 aSiorr

    .---- ... .... --- - ..--- -.- .. .-.. .-.. ·-·-·- .--. .-..

  • Support Team

Reputacja: 471
Wszechobecny

  • Postów:1 379
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.05.2018 09:13

Czy po zmianie nie trzeba zwrócić FMRES_SUPERCEDE?


Plus czy emitSound nie dostaje tylko dźwięków .wav?

 

Trzeba zwrócić COŚ, i Ja osobiście kierowałem się kodem ZP 4.3, skąd brałem kod, więc pójdę jednak za myślą Mercylezza.

 

Nie jestem pewny, ale *.mp3 wrzuciłem tylko z przezwyczajenia, z myślą, że autor poradzi sobie :v

 

 

aSior niestety nie działa wiesz co może być przyczyną?

 

@UP Jeśli używałeś *.mp3 to zmień na *.wav. Jeśli to nie pomoże, to będziemy doszukiwać się błędu w kodzie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#7 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 03.05.2018 09:51

Mp3 zmieniłem od razu na wav ;)

 


  • +
  • -
  • 0

#8 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 03.05.2018 09:54

Poradziłem sobie :) *.mp3 zmieniłem  *.wav.i nie działało


  • +
  • -
  • 0

#9 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 595
Wszechwiedzący

  • Postów:2 788
Offline

Napisano 03.05.2018 10:39


Trzeba zwrócić COŚ

 

 

Coś jest zawsze zwracane, nawet jak nie dasz returna na końcu. Chyba zero wtedy zwraca.

 

A zwracasz SUPERCEDE żeby zablokować obecny a wyemitować nowy. Tak to chyba działało :D


  • +
  • -
  • 0

#10 _McHappy

    Wszechobecny

  • Support Team

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:489
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 03.05.2018 15:09

Nie da się w ten sposób zablokować dźwięku wystrzału broni - strzał jest zdarzeniem obsługiwanym przez klienta gry, nie przez serwer.
Powyższym sposobem nie da się również przechwycić zdarzenia odtworzenia dźwięku wystrzału (należy wykorzystać do tego PlaybackEvent, a nie EmitSound).

Są dwie opcje rozwiązania problemu:
1.) Zwyczajne odtworzenie własnego dźwięku wystrzału w odpowiednim momencie (nie zablokuje to oryginalnego dźwięku scout'a, a jedynie nałoży drugi dźwięk) - rozwiązanie 'na skróty'.

2.) Stworzyć/zmodyfikować model broni tak, by nie posiadał z góry ustalonego dźwięku wystrzału, po czym postąpić tak jak w pkt 1. W tym wypadku dźwięk oryginalny nie będzie już odtwarzany.

Istnieją również triki polegające m.in. na zablokowaniu możliwości oddania strzału i odpowiednie reagowanie na wciśnięcie klawiszy przez gracza (symulacja strzału). Rozwiązanie to zostało wykorzystane w modyfikacji PaintballMod.

Użytkownik _McHappy edytował ten post 03.05.2018 15:14

  • +
  • -
  • 4

#11 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 05.05.2018 06:24

Dźwięk można zmieniać tu ?

 

$sequence "idle" "idle" fps 30
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "reload" "reload" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 0 "Weapons/bow/scout_bolt.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }

 

I tak wg to poza "draw" żaden z nich sie nie odtwarza
 

Załączone pliki

  • Załączony plik  v_bow.rar   1005,16 KB  5 Ilość pobrań

Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 05.05.2018 06:30

  • +
  • -
  • 0

#12 _McHappy

    Wszechobecny

  • Support Team

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:489
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.05.2018 10:24

W tym artykule autor kompleksowo opisał schemat postępowania dla wybranego przez Ciebie sposobu rozwiązania problemu:
https://amxx.pl/topi...dźwięków-broni/

Użytkownik _McHappy edytował ten post 05.05.2018 10:25

  • +
  • -
  • 0

#13 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 05.05.2018 19:44

McHappy spróbujesz bo mi nie działa a ustawiam dobrze

 

$sequence "idle" "idle" fps 16     
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 35 { event 5004 0 "weapons/bow_fire.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 35 { event 5004 0 "weapons/bow_fire.wav" }
$sequence "reload" "reload" fps 30 { event 5004 1 "weapons/bow/bow_clipout.wav" } { event 5004 20 "weapons/bow/bow_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 0 "weapons/bow/bow_bolt.wav" } { event 5004 20 "weapons/bow/bow_clipin.wav" }
 


  • +
  • -
  • 0

#14 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 08.05.2018 14:50

Istnieją również triki polegające m.in. na zablokowaniu możliwości oddania strzału i odpowiednie reagowanie na wciśnięcie klawiszy przez gracza (symulacja strzału). Rozwiązanie to zostało wykorzystane w modyfikacji PaintballMod.

 

Jak to zrobić ?


  • +
  • -
  • 0

#15 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 595
Wszechwiedzący

  • Postów:2 788
Offline

Napisano 08.05.2018 15:42

Takie rzeczy występują przeważnie w pluginach które dodają nowe bronie, jakiś łuk czy kuszą czy coś takiego, bazuka
  • +
  • -
  • 0

#16 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:185
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 08.05.2018 16:42

Niestety nie radzę sb z przełożeniem tego do innej klasy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych