Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Inne Pojedynki

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 22.04.2018 13:01

W jaki sposób dodać do życzeń pojedynek na noże (w którym TT i CT rzucają się nożami) i pojedynek na RPG do silnika Jail Mod 1.0.7p ?

Nie znalazłem tu niczego o dodawaniu tych dwóch pojedynków :/

 

Co do modeli jakoś je znajdę, chodzi mi głównie o samo dodawanie tych 2 życzeń :P


  • +
  • -
  • 0

#2 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 22.04.2018 16:25

do menu pojedynkow dodaj 

menu_additem(menu,"Bazooki","3",0) 

 w odpowienim case

		case 2:
		{
			pojedynek[0] = id;
			bronie_pojedynek = CSW_G3SG1;
			ColorChat(0, GREEN, "[JailBreak]^x01 Solowka na RPG");
			MenuPojedynek(id);
		}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)

 

	if(bronie_pojedynek == CSW_G3SG1)
	{
		server_cmd("jail_add_rpg %d", id);
		server_cmd("jail_add_rpg %d", pojedynek[1]);
		return;
	}

niezbędne są do rpg plugi:

 

Załączony plik  jail_rpg.sma   8,76 KB  92 Ilość pobrań
  jail_rpg.amxx

 

co do modeli:

Załączony plik  cstrike.rar   2,16 MB  87 Ilość pobrań

 

ps. dodałem troszkę nadto modeli xD

 

2x ps. Mogłeś dać sma życzeń bo nwm czy do dobrej paczki opisałem jak to dodać 


Użytkownik Tojaocb edytował ten post 22.04.2018 16:28

  • +
  • -
  • 1

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.


#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 26.04.2018 15:41

Oj powiem ci że wszystko pomieszałeś, ale modele i kod *.sma dałeś, także dzięki ^^

Wiesz może jeszcze jak dodać pojedynek na rzucanie nożami ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Tojaocb

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:96
Offline

Napisano 30.04.2018 12:52

[spoiler]

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "1.0.6b"
#define AUTHOR "Cypis"
 
/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31], fDropGranade, fDotykKnife;
/////////// Pojedynek ///////////
 
new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_m4a1, id_ak47, id_noze, id_he, id_usp, id_awp, id_glock, id_famas, id_aug;
new blood, blood2;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
id_m4a1 = jail_register_wish("Pojedynek na M4A1");
id_ak47 = jail_register_wish("Pojedynek na AK47");
id_noze = jail_register_wish("Pojedynek na NOZE");
id_he = jail_register_wish("Pojedynek na HE");
id_usp = jail_register_wish("Pojedynek na USP");
        id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
        id_glock = jail_register_wish("Pojedynek na Glocki");
        id_famas = jail_register_wish("Pojedynek na Famasy");
        id_aug = jail_register_wish("Pojedynek na AUG");
}
 
public plugin_precache()
{
blood = precache_model("sprites/blood.spr");
blood2 = precache_model("sprites/bloodspray.spr");
 
precache_model("models/w_throw.mdl");
 
precache_sound("jb_cypis/rambo.wav");
precache_sound("jb_cypis/pojedynki.wav");
}
 
public OnRemoveData(day)
{
/////////// Pojedynek ///////////
if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
{
pojedynek[0] = 0;
pojedynek[1] = 0;
RegisterHams(false);
}
bronie_pojedynek = 0;
/////////// Pojedynek ///////////
}
 
public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
if(zyczenie == id_bezruch)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
 
jail_set_ct_hit_tt(true);
 
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
 
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_knife");
jail_set_user_speed(i, 0.1);
}
}
else if(zyczenie == id_freeday)
{
if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
return JAIL_HANDLED;
 
user_kill(id);
jail_set_prisoner_free(id);
}
else if(zyczenie == id_duszek)
{
if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
return JAIL_HANDLED;
 
user_kill(id);
jail_set_prisoner_ghost(id);
}
else if(zyczenie == id_rambomod)
{
client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambo.wav");
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
 
set_user_health(id, 1500);
 
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
}
else if(zyczenie == id_scouty)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_deagle)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_m4a1)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_M4A1;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_ak47)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_AK47;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_noze)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_he)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE;
 
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_usp)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_USP;
 
MenuPojedynek(id);
}
        else if(zyczenie == id_awp)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_AWP;
 
MenuPojedynek(id);
        }
        else if(zyczenie == id_glock)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_GLOCK18;
 
MenuPojedynek(id);
        }
        else if(zyczenie == id_famas)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_FAMAS;
 
MenuPojedynek(id);
        }
        else if(zyczenie == id_aug)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_AUG;
 
MenuPojedynek(id);
}
return JAIL_CONTINUE;
}
 
/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
new name[64];
get_user_name(i, name, 63);
menu_additem(menu, name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
 
public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
return;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_display(id, menu);
return;
}
 
new acces, callback, data[3], szName2[64];
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
 
pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
{
pojedynek[1] = 0;
MenuPojedynek(id);
return;
}
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
 
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04***JailBreak***^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynki.wav");
 
RegisterHams(true);
 
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
 
jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
 
set_user_health(id, 100);
set_user_health(pojedynek[1], 100);
 
strip_user_weapons(id);
strip_user_weapons(pojedynek[1]);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_G3SG1)
{
server_cmd("jail_add_rpg %d", id);
server_cmd("jail_add_rpg %d", pojedynek[1]);
return;
}
 
new weapon_name[24];
get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
 
new ent = give_item(id, weapon_name);
new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
 
set_pev(pojedynek[1], pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(pojedynek[1], pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
return;
}
 
if(bronie_pojedynek != CSW_HEGRENADE)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}
}
 
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker, ent);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker, -1);
 
vTracerAttack(id, attacker, ent)
{
if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return HAM_IGNORED;
 
if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
return HAM_SUPERCEDE;
 
if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
return HAM_SUPERCEDE;
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE && ent != -1)
{
if(ent == attacker)
return HAM_SUPERCEDE;
 
new Float:ViewAngle[3], iOrigin[3];
for(new i=0; i<3; i++) 
ViewAngle[i] = random_float(-50.0, 50.0);
 
get_user_origin(id, iOrigin);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(blood2);
write_short(blood);
write_byte(229);
write_byte(25);
message_end();
 
set_pev(id, pev_punchangle, ViewAngle);
SetHamParamEntity(2, attacker);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
return HAM_IGNORED;
 
jail_set_user_block(id, false);
SzukajPrzeciwnika();
return HAM_IGNORED;
}
 
public WeaponAttack(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
{
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
StworzKnife(id);
else
cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
}
}
 
public client_disconnect(id)
{
if(pojedynek[1] == id)
SzukajPrzeciwnika();
}
 
public SzukajPrzeciwnika()
{
pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
if(!pojedynek[1])
return;
 
if(is_user_alive(pojedynek[0]))
set_user_health(pojedynek[0], 100);
 
set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
 
jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
set_user_health(pojedynek[1], 100);
strip_user_weapons(pojedynek[1]);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_G3SG1)
{
server_cmd("jail_add_rpg %d", pojedynek[1]);
return;
}
 
new weapon_name[24]
get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE)
{
set_pev(pojedynek[1], pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");
set_pev(pojedynek[1], pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl");
return;
}
 
if(bronie_pojedynek != CSW_HEGRENADE)
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}
 
public RegisterHams(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(fHamKill)
EnableHamForward(fHamKill);
else
fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
 
if(fHamDamage)
EnableHamForward(fHamDamage);
else
fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
if(fHamTrace)
EnableHamForward(fHamTrace);
else
fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
 
 
if(bronie_pojedynek != CSW_HEGRENADE && bronie_pojedynek != CSW_G3SG1)
{
if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
else
{
new WeaponName[24];
get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
}
}
 
if(bronie_pojedynek == CSW_HEGRENADE && !fDropGranade)
fDropGranade = register_forward(FM_SetModel, "SetModel", 1);
 
if(bronie_pojedynek == CSW_KNIFE && !fDotykKnife)
fDotykKnife = register_forward(FM_Touch, "TouchKnife");
}
else
{
if(fHamKill)
DisableHamForward(fHamKill);
 
if(fHamDamage)
DisableHamForward(fHamDamage);
 
if(fHamTrace)
DisableHamForward(fHamTrace);
 
if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
 
if(fDropGranade)
{
unregister_forward(FM_SetModel, fDropGranade, 1);
fDropGranade = 0;
}
 
if(fDotykKnife)
{
unregister_forward(FM_Touch, fDotykKnife);
fDotykKnife = 0;
}
}
}
/////////// Pojedynek ///////////
 
public SetModel(ent, model[])
{
if(!pev_valid(ent)) 
return FMRES_IGNORED;
 
if(!equali(model, "models/w_hegrenade.mdl")) 
return FMRES_IGNORED;
 
new id = pev(ent, pev_owner);
if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public TouchKnife(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
 
new class[32];
pev(ent, pev_classname, class, 31);
 
if(!equal(class, "throw_knife"))
return FMRES_IGNORED;
 
if((0 < id <= MAX) && is_user_alive(id))
{
new attacker = pev(ent, pev_owner);
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, id, ent, attacker, 30.0, DMG_BULLET);
}
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return FMRES_IGNORED;
}
 
public StworzKnife(id)
{
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
new Float:vAngles[3], Float:nVelocity[3], Float:vOriginf[3], vOrigin[3];
 
set_pev(ent, pev_owner, id);
set_pev(ent, pev_classname, "throw_knife");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_throw.mdl");
set_pev(ent, pev_gravity, 0.25);
 
get_user_origin(id, vOrigin, 1);
IVecFVec(vOrigin, vOriginf);
set_pev(ent, pev_origin,vOriginf);
 
static Float:player_angles[3];
pev(id, pev_angles, player_angles);
player_angles[2] = 0.0;
set_pev(ent, pev_angles, player_angles);
 
pev(id, pev_v_angle, vAngles);
set_pev(ent, pev_v_angle, vAngles);
 
pev(id, pev_view_ofs, vAngles);
set_pev(ent, pev_view_ofs, vAngles);
 
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
set_pev(ent, pev_solid, 2);
 
velocity_by_aim(id, 700, nVelocity);
set_pev(ent, pev_velocity, nVelocity);
 
set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) & ~EF_NODRAW);
set_pev(ent, pev_sequence, 0);
set_pev(ent, pev_framerate, 1.0);
}
 

[/spoiler]

 

w tym sma masz pojedynek na noże chyba se poradzisz ogólnie są te życzenia gdzieś na necie wystarczy dobrze szukać 


Użytkownik Tojaocb edytował ten post 30.04.2018 12:55

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Daj add.png ciebie nie kosztuje, mnie motywuje.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych