Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Potrzebuję pomocy w edytowaniu tego kodu i kodu zajęćPotrzebuję pomocy w edycji tego kodu
#1
Napisano 07.04.2018 17:34
#2
Napisano 07.04.2018 17:35
Byłbym wdzięczny za pomoc, przepraszam, że zawsze proszę o pomoc, jestem nadal początkującym w kodowaniu PAWN
#3
Napisano 07.04.2018 18:20
Napisz to bardziej zrozumiale, bo ja nawet nie rozumiem co mam robić..
#4
Napisano 09.04.2018 00:50
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>#include <fakemeta>#include <codmod>new bool:ma_perk[33];public plugin_init(){register_plugin("AWP Protection", "1.0", "asiap");cod_register_perk("Anti Blast Suit", "You are immune to He Granade");RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");}public cod_perk_enabled(id, wartosc){ma_perk[id] = true;}public cod_perk_disabled(id){ma_perk[id] = false;}public TraceAttack(id, attacker, Float:fDamage){if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker) || !ma_perk[id] || GetUserWeapon(attacker) != CSW_HEGRENADE){return HAM_IGNORED;}SetHamParamFloat(3, 0.0);return HAM_SUPERCEDE;}stock GetUserWeapon(id, &iWid = 0){return pev_valid((iWid = get_pdata_cbase(id, 373))) == 2 ? get_pdata_int(iWid, 43, 4) : 0;}
#5
Napisano 09.04.2018 12:28
up
#6
Napisano 10.04.2018 03:56
up ( 2 )
#7
Napisano 11.04.2018 14:14
can anyone help?
#9
Napisano 11.04.2018 14:56
#include <amxmodx> native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0) public plugin_init(){ register_plugin("codperk_infantry_boots", "1.0", "fresh") cod_register_perk("Infantry Boots","Immune to mine and rocket") }
perk Infantry Boots
copy and paste to class saper
public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots")) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } }
copy and paste to class firesupport
public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Infantry Boots")) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
Cześć
#10
Napisano 11.04.2018 16:20
@rzeznik9871
i got some error
symbol already defined "cod_register_perk"
undefined symbol :
is_valid_ent
entity_get_edict
entity_get_vector
#11
Napisano 11.04.2018 17:04
compile this and test
Załączone pliki
Cześć
#12
Napisano 12.04.2018 00:21
error 021 : symbol already defined "cod_register_perk"
error 017 : undefined symbol ilosc_min_gracza
warning 215 : expression has no effect
error 001 : expectedtoken ";", but found "]"
error 029 : invalid expression, assumed zero
fatal error 107 : too many error messages on one line
compilation aborted
5 errors
could not locate output file
compilation time 0.09 seconds
#13
Napisano 14.04.2018 10:31
still cant, sorry i wasnt able to open forum
#14
Napisano 15.04.2018 14:51
Podbij ten temat
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, #perk, #klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych