Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze strip_user_weapons


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NNK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Limanowa
Offline

Napisano 01.04.2018 20:25

Witam, mam cod sql od cypisa noi leci tam masa errorow , tutaj jeden z nich ktory chcialbym poprawic, nie znam sie zbytnio ale wydaje mi sie ze musze gdzies dodac warunek sprawdzajacy zeby to sie wykonywalo na zywych ? pomoze ktos?

 

L 04/01/2018 - 18:43:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "strip_user_weapons")

public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(1.5, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	if(g_rozgrzewka)
	{
		strip_user_weapons(id);  // To linijka z bledem
		give_item(id, "weapon_knife");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

I jeszcze tutaj:

public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(1.5, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	if(g_rozgrzewka)
	{
		strip_user_weapons(id); // tutaj blad
		give_item(id, "weapon_knife");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);

	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Jezeli mozna prosic o pomoc to bylbym wdzieczny , i najlepiej jakby ktos mi wytlumaczyl czemu to robi errory


Użytkownik NNK edytował ten post 01.04.2018 20:27

  • +
  • -
  • 0

#2 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 01.04.2018 21:03

na poczatku :


    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE  


  • +
  • -
  • 0

#3 NNK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Limanowa
Offline

Napisano 02.04.2018 09:07

dzięki, problem naprawiony


  • +
  • -
  • 0

#4 NNK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Limanowa
Offline

Napisano 02.04.2018 09:07

dzięki, problem naprawiony


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych