Pragnę zaznaczyć, że nie widziałem nigdzie na forum takiego poradnika. To mój pierwszy poważniejszy temat na tym forum
Jak dodać klasie odporność na obrażenia w głowę?
Zacznijmy więc...
Wymagane:
#include <fakemeta>
Pod wszystkimi include dajemy:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod:
new const nazwa[] new const opis[] new const bronie new const zdrowie new const kondycja new const inteligencja new const wytrzymalosc
wstawiamy
new bool:ma_klase[33];
Pod spodem mamy public plugin_init()
więc w nim musimy dopisać:
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
JEŻELI nie masz, pod public plugin_init():
public cod_klasa_enabled(id, wartosc)
{
       ma_klase[id] = true;
}
public cod_klasa_disabled(id)
{
       ma_klase[id] = false;
}
Następnie, na końcu *.sma dopisujemy:
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
       if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
                 return FMRES_IGNORED;
       new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
       
       if(!is_user_connected(iHit))
                 return FMRES_IGNORED;
       if(!ma_klase[iHit])
                 return FMRES_IGNORED;
       set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
       return FMRES_IGNORED;
       }
}
Teraz nasza klasa będzie odporna na obrażenia w głowę.
Wzorowałem się tutaj przede wszystkim na pliku *.sma perku Twardy Baniak.
Dziękuję za przeczytanie poradnika i życzę miłego robienia klas tego typu 


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					

 
				
				








 
  
		 
		 
		