Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z VIPem na JB


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Abecede

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 14.03.2018 10:40

Witam, otóż po zrobieniu VIPa w generatorze z dodaniem perfiksu Mafiozo wyskakuje mi błąd. Polega on na nim, że perfiks przed nicki jest, ale jak napisze wiadomiść na say, to mój nick jest jako s1 a wiadomość s2. Przykład:

[Mafiozo] s1 : s2

Możecie pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#2 RiderS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
Offline

Napisano 14.03.2018 13:50

Podmień

public handleSayText

na ten
 

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{ 
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[Test]";  // Tu ustawiasz jaki chcesz prefix
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych