Chcę przetłumaczyć plugin dla kolegi z Polskiego na Szwedzki ale wyskakuja bledy po przetlumaczeniu
#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#define VIP_FLAG ADMFLAG_CUSTOM1 // konto premium
#define MAX_PLAYERS 32 // maksymalna ilosc graczy na serwerze
#define MAX_CLASS 32 // maksymalna ilosc klas na serwerze
enum
{
Ingen,
Prickskytt,
Kommandosoldat,
Försvarare,
Läkare,
Fire support,
Stridsingenjör,
Rusher,
Känguru,
Amiral,
Rebell,
Assaulter,
Soldat,
Terrorist,
Självmordsbombare,
Tjuv,
Skytten,
Partisan,
DGLMaster,
Terminator,
c,
Mauser,
Scouter,
Angripare,
Rambo
{
"Ingen", // 0
"Utbildad Veteran", // 1
"Utbildad Soldat", // 2
"Militärutbildning", // 3
"Förbandslåda", // 4
"Adrenalin", // 5
"Regenerator", // 6
"Morfin", // 7
"Bok om XP", // 8
"Turistens Plånbok, // 9
"Vest från NASA", // 10
"Beritls Sandaler", // 11
"Einsteins Hjärna", // 12
"Predators Uppsättning", // 13
"Kaptenens Anteckningar", // 14
"Titanpatroner", // 15
"Guldskott", // 16
"Knivs Kung", // 17
"Jaktkniv", // 18
"Ninjas Hemligheter", // 19
"Smutsig Hjälm", // 20
"Bröstsköld", // 21
"Jetmodul", // 22
"Överraskning", // 23
"Tunga Patroner", // 24
"Militärt teleskop", // 25
"Molotovs Hemligheter", // 26
"Mördarens Hemligheter", // 27
"Brinnande Patroner", // 28
"Sköld från SWAT", // 29
"Nano Vest", // 30
"Recoil Mästare", // 31
"Mattebok", // 32
"Berras Hemligheter", // 33
"En Bottenlös Magasin", // 34
"P90 Rush", // 35
"Ninjas Skor", // 36
"Självförstörelse", // 37
"Blixt", // 38
"Rambos Hemlighet", // 39
"Israeliska Patroner", // 40
"Rambos Armband", // 41
"Nybörjartur", // 42
"Tjuvens Hemlighe", // 43
"Intelligent Ring", // 44
"Fyrklöver", // 45
"Prickskyttens Ttrustning", // 46
"Alluminium Patroner", // 47
"Blodiga Patroner", // 48
"Taktiska Patroner" // 49
};
new String:opisy_itemow[][] =
{
"Döda någon för att få ett föremål", // 0
"Du får ytterligare 100 HP. Du springer långsammare", // 1
"Du får ytterligare 50 hälsopoäng. Du springer långsammare", // 2
"Du regenererar 10 HP var 5: e sekund", // 3
"Du regenererar din HP till fullo(Använd: E)", // 4
"Du regenererar 50 HP för varje kill", // 5
"Du omvandlar 30 procent av skadorna till HP", // 6
"Du har 1/LW chans att återfödas efter döden", // 7
"Du får 300 XP extra för varje kill", // 8
"Du får 300 $ extra för varje kill", // 9
"Du får 100 extra poäng till hållbarheten", // 10
"Du får 100 extra poäng till hållfastheten", // 11
"Du får 100 extra poäng till intelligensen", // 12
"Du får MÖRKERSEENDE (Använd: E). Du är immun mot skador från att falla", // 13
"Du är immun mot de första 3 skott", // 14
"Du gör 10 mer skada med alla vapen", // 15
"Du gör 20 mer skada med alla vapen", // 16
"Du gör 40 mer skada med kniven", // 17
"Du dödar motståndaren omedelbart med en kniv", // 18
"Du kan göra ett dubbelhopp (Använd: under hoppet SPACE)", // 19
"Du är immun mot skada i huvudet", // 20
"Du har 1/LW chans att skadarna som du får studsar tillbaka mot fienden", // 21
"Du kastas ut med hög hastighet (Använd: Spring och hoppa och tryck E)", // 22
"Du gör 140 procent skada om du träffar under midjan", // 23
"Du gör 140 procent skada med alla sidvapen", // 24
"Du får scope från AWP till alla vapen (Använd: Högerclick)", // 25
"Du får en molotov, varje 20:e sekund", // 26
"Du har 1/LW chans att din fiende tappar sitt vapen när du skjuter honom", // 27
"Du har 1/LW chans att din fiende börjar brinna", // 28
"Andras föremål fungerar inte på dig, full immunitet!", // 29
"Kunskaperna i motståndsgubbar fungerar inte på dig", // 30
"Din recoil är mindre", // 31
"Du har 1/LW chans att du dödar motståndaren omedelbart med en handgranat. Du är klädd i fiendens kläder ", // 32
"Du dödar motståndaren omedelbart med en handgranat. Du gör LW mer skada", // 33
"Du har en oändlig mängd ammunition", // 34
"Du skjuter snabbare", // 35
"Du har mindre gravitation", // 36
"Du exploderar efter döden genom att döda alla fiender i närheten", // 37
"Du eldar upp alla motståndare i närheten (Använd: E)", // 38
"Du Regenererar 20 HP för varje kill. Du blir aldring bländad av fiendens flashbangs!", // 39
"Du får 50 extra poäng till skada", // 40
"Du får 25 expra poäng till alla statistik", // 41
"Du har 1/LW chans att du dödar omedelbart", // 42
"Du får plocka upp alla vapen", // 43
"Du får 500 XP extra för varje kill", // 44
"Du får ytterligare $ 3000 vid återfödelse", // 45
"Du dödar omedelbart så fort du träffar i huvudet", // 46
"Du gör LW mer skada med alla vapen", // 47
"Du har 1/LW chans att du gör 140% skada", // 48
"Du har 1/LW chans att du tömmer ur fiendens magasin" // 49
};
new String:nazwy_klas[][] =
{
"Ingen", // 0
"Prickskytt", // 1
"Kommandosoldat", // 2
"Försvarare", // 3
"Läkare", // 4
"Fire support", // 5
"Stridsingenjör", // 6
"Rusher", // 7
"Känguru", // 8
"Amiral", // 9
"Rebell", // 10
"Assaulter", // 11
"Soldat", // 12
"Terrorist [Från 500Lv]", // 13
"Självmordsbombare [Från 1000Lv]", // 14
"Tjuv [Från 1500Lv]", // 15
"Skytten [Från 2000Lv]", // 16
"Partisan [Från 2500Lv]", // 17
"DGLMaster [Från 3000Lv]", // 18
"Terminator [Från 3500Lv]", // 19
"Spy [Från 4000Lv]", // 20
"Mauser [Från 4500Lv]", // 21
"Scouter [Från 5000Lv]", // 22
"Angripare [Från 6000Lv]", // 23
"Rambo [Från 7000Lv]" // 24
{
"Ingen", // 0
"Han skadar med AWP +int. Har 120hp, 110% hastighet, 100 hållfasthet", // 1
"Han gör 50 skada mer med kniven +int (Användning: Högerclick). Har 135hp, 135% hastighet, 100 hållfasthet", // 2
"Han är immun mot kompetensen hos alla motståndsklasser. Har 120hp, 80% hastighet, 150 hållfasthet", // 3
"Har 100hp, 100% hastighet, 100 hållfasthet", // 4
"Har 100hp, 100% hastighet, 100 hållfasthet", // 5
"Har 100hp, 100% hastighet, 100 hållfasthet", // 6
"Har 100hp, 120% hastighet, 50 hållfasthet", // 7
"Har lång hopp, 100hp, 100% hastighet, 50 hållfasthet", // 8
"Har 150hp, 80% hastighet, 150 hållfasthet", // 9
"Har 105hp, 80% hastighet, 150 hållfasthet", // 10
"Har 140hp, 80% hastighet, 150 hållfasthet", // 11
"Har 100hp, 115% hastighet, 100 hållfasthet", // 12
"Han exploderar efter döden genom att skada 80HP +int. Har 120hp, 100% hastighet, 50 hållfasthet", // 13
"Har 180hp, 120% hastighet", // 14
"Han kan ta upp alla vapen som han hittar. Har 80hp, 80% hastighet, 80 hållfasthet", // 15
"Har 125hp, 80% hastighet", // 16
"Han gör 50 skada mer med handgranat +int. Har 120hp, 110% hastighet, 25 hållfasthet", // 17
"Han gör skada med deagle +int. Har 115hp, 110% hastighet, 25 hållfasthet", // 18
"Har 175hp, 100% hastighet, 175 hållfasthet", // 19
"Är klädd i fiendens kläder, 125hp, 100% hastighet, 100 hållfasthet", // 20
"Han är motståndskraftigt mot skador under midjan. Har 120hp, 110% hastighet, 100 styrka", // 21
"Har 1/3 chans att omedelbart döda från ssg08, 105hp, 105% hastighet, 50 hållfasthet", // 22
"Han kan göra ett dubbelhopp (Användning: tryck SPACE under ett hopp), Får 30HP för varje kill. Har 130hp, 115% hastighet, 50 hållfasthet", // 23
"Regenererar 50 procent av skada till HP. Dödar direkt med kniven, 200hp, 130% hastighet, 100 hållfasthet", // 24
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har redan använt kraften i denna runda!");
nt, "[COD:MW] Du har redan använt kraften från ditt föremål i denna runda");
{
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP för du vann rundan .", doswiadczenie);
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP för att ditt lag vann rundan.", doswiadczenie/2);
{
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP för att du placerade bomben.", doswiadczenie);
{
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP za podlozenie bomby przez twoja druzyne.", doswiadczenie/2);
}
{
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP för du desarmerade C4:an.", doswiadczenie);
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP för att ditt lag desarmerade C4:an.", doswiadczenie/2);
{
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP för att fritog gisslan.", doswiadczenie);
{
PrintToChat(i, "[COD:MW] Du fick %i XP för att ditt lag fritog en gisslan.", doswiadczenie/2);
{
new Handle:menu = CreateMenu(CodMenu_Handler);
SetMenuTitle(menu, "CodMenu:");
AddMenuItem(menu, "1", "Butik");
AddMenuItem(menu, "2", "Välj gubbe");
AddMenuItem(menu, "3", "Släng föremål");
AddMenuItem(menu, "4", "Reparera föremål");
AddMenuItem(menu, "5", "Föremål beskrivning");
AddMenuItem(menu, "6", "Admin Meny");
DisplayMenu(menu, client, 250);
return Plugin_Handled;
}
{
new Handle:menu = CreateMenu(CodSklep_Handler);
SetMenuTitle(menu, "CodSklep:");
AddMenuItem(menu, "1", "Liten förbandslåda [Läker 20 HP] Pris: 2000$");
AddMenuItem(menu, "2", "Medelstor förbandslåda [Läker 50 HP] Pris: 5000$");
AddMenuItem(menu, "3", "Stor förbandslåda [Läker 100 HP] Pris: 10000$");
AddMenuItem(menu, "4", "Trisslott [Vinn Pengar] Pris: 2000$");
AddMenuItem(menu, "5", "Köp XP [Du får 2000 XP] Pris: 5000$");
AddMenuItem(menu, "6", "Köp Super XP [Du får 5000 XP] Pris: 10000$");
AddMenuItem(menu, "7", "Slumpmässigt föremål [Du får slumpmässig föremål] Pris: 3000$");
AddMenuItem(menu, "8", "Sälj föremål[Du får $ för ditt föremål] Pris: 1500$");
AddMenuItem(menu, "9", "Kraft till ditt föremål [+20 Procent kraft] Pris: 8000$");
DisplayMenu(menu, client, 250);
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du måste välja gubbe för att öppna butiken!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du köpte en liten förbandslåda");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du är helt läkt!");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du måste leva för att kunna köpa en liten förbandslåda!");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
;
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du köpte en medelstor förbandslåda.");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du är helt läkt!");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du måste leva för att kunna köpa en medelstor förbandslåda!");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
}
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du köpte en stor förbandslåda.");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du är helt läkt!");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du måste leva för att kunna köpa en stor förbandslåda!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
}
case 0: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 1:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+300);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 300$!");
}
case 2: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 3:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+600);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 600$!");
}
case 4: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 5:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+900);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 900$!");
}
case 6: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 7:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+1200);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 1200$!");
}
case 8: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 9:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+1500);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 1500$!");
}
case 10: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 11:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+1800);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 1800$!");
}
case 12: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 13:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+2100);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 2100$!");
}
case 14: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 15:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+2400);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 2400$!");
}
case 16: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 17:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+2700);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 2700$!");
}
case 18: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 19:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+3000);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 3000$!");
}
case 20: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 21:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+3300);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 3300$!");
}
case 22: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 23:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+3600);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 3600$!");
}
case 24: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 25:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+4200);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 4200$!");
}
case 26: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
case 27:
{
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+4800);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 4800$!");
case 28: PrintToChat(client, "[COD:MW] Tyvärr vann du inte något...");
SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+5400);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Grattis! Du vann 5400$!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Kupiles Doswiadczenie.");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Kupiles Super Doswiadczenie.");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Wylosowales %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[client][0]]);
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du fick +%i$ för att du sålde ditt föremål.", losowanie);
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har ingen föremål!");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du köpte +20%% Mocy Itemu.");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Ditt föremål är inte skadat!");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har inte tillräckligt med pengar!");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
PrintToChat(client, "[COD:MW] Den valda gubben är tillgänglig från %dLv!", umiejetnosci_klas[Position][0]);
}
PrintToChat(killer, "[COD:MW] Du fick %i EXP för att du dödade en fiende med ett skott i huvudet.", doswiadczenie);
PrintToChat(killer, "[COD:MW] Du fick %i EXP för att du dödade en fiende.", doswiadczenie);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Din föremål gick sönder.");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Maximal intelligensnivå uppnådd!");
}
PrintToChat(client, "[COD:MW] Den maximala HP uppnådd!");
}
PrintToChat(client, "[COD:MW] Maximal skada har uppnådd!");
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Den maximala hållbarheten uppnådd!");
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Den maximala hållfastheten uppnådd!");
}
PrintToChat(client, "[COD:MW] Föremål: %s [%i%%].", nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[client][0]], moc_itemu[client]);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Beskrivning: %s.", opis_itemu);
UsunItem(client);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Wyrzuciles swoj item.");
}
else
PrintToChat(client, "[COD:MW] Du har ingen föremål.");
}
pu
{
ChangeClientTeam(client, CS_TEAM_T);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Zostales przeniesiony do TT.");
}
case 1:
{
ChangeClientTeam(client, CS_TEAM_CT);
PrintToChat(client, "[COD:MW] Zostales przeniesiony do CT.");
if(!(target == -1))
{
if((-zmienna) > doswiadczenie_gracza[target])
PrintToConsole(client, "[COD:MW] Chciales odjac graczowi zbyt duzo XP.");
LogMessage("%s - dal graczowi %s (%i expa).", nazwa_gracza[client], nazwa_gracza[target], zmienna);
PrintToConsole(client, "[COD:MW] Dales graczowi %s (%i expa).", nazwa_gracza[target], zmienna);
if((-zmienna) > poziom_gracza[target])
PrintToConsole(client, "[COD:MW] Chciales ustawic graczowi zbyt maly poziom.");
else
{
if(poziom_gracza[target] + zmienna > limit_poziomu)
PrintToConsole(client, "[COD:MW] Chciales ustawic graczowi zbyt duzy poziom.");
else
{
DodajDoswiadczenie(target, doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target] += zmienna]);
LogMessage("%s - dal graczowi %s (%i Lv).", nazwa_gracza[client], nazwa_gracza[target], zmienna);
PrintToConsole(client, "[COD:MW] Dales graczowi %s (%i Lv).", nazwa_gracza[target], zmienna);
}
}
}
if(zmienna < 1 || zmienna > sizeof nazwy_itemow-1)
PrintToConsole(client, "[COD:MW] Podales nieprawidlowy numer itemu.");
else
{
DajItem(target, zmienna);
LogMessage("%s - dal graczowi %s (%i item).", nazwa_gracza[client], nazwa_gracza[target], zmienna);
PrintToConsole(client, "[COD:MW] Dales graczowi %s (%i item).", nazwa_gracza[target], zmienna);
SourcePawn Compiler 1.9.0.5921
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2015 AlliedModders LLC
include/string.inc(436) : warning 219: local variable "c" shadows a variable at a preceding level
include/clients.inc(373) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/convars.inc(495) : warning 219: local variable "c" shadows a variable at a preceding level
include/usermessages.inc(250) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/menus.inc(372) : warning 219: local variable "i" shadows a variable at a preceding level
include/menus.inc(785) : warning 219: local variable "menu" shadows a variable at a preceding level
include/halflife.inc(604) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/halflife.inc(625) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/commandfilters.inc(96) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/helpers.inc(46) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/helpers.inc(155) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/entity_prop_stocks.inc(574) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/sdktools_sound.inc(414) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/sdktools_sound.inc(641) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
include/sdktools_tempents.inc(208) : warning 219: local variable "client" shadows a variable at a preceding level
plugin.sp(15) : error 001: expected token: "}", but found "â
plugin.sp(38) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(89) : error 010: invalid function or declaration
plugin.sp(171) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(198) : error 021: symbol already defined: "PrintToChat"
plugin.sp(201) : error 001: expected token: "-identifier-", but found "-string-"
plugin.sp(203) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(206) : error 021: symbol already defined: "PrintToChat"
plugin.sp(208) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(211) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(214) : error 054: unmatched closing brace ("}")
plugin.sp(216) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(219) : error 021: symbol already defined: "PrintToChat"
plugin.sp(221) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(224) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(227) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(229) : error 021: symbol already defined: "SetMenuTitle"
plugin.sp(237) : error 010: invalid function or declaration
plugin.sp(240) : error 055: start of function body without function header
plugin.sp(241) : error 021: symbol already defined: "menu"
plugin.sp(242) : error 021: symbol already defined: "SetMenuTitle"
plugin.sp(254) : error 010: invalid function or declaration
plugin.sp(257) : error 021: symbol already defined: "PrintToChat"
plugin.sp(259) : error 010: invalid function or declaration
plugin.sp(262) : error 010: invalid function or declaration
plugin.sp(265) : error 010: invalid function or declaration
Compilation aborted.
26 Errors.


Dodatki SourceMod












