Mam problem chciałem ustawić aby po naciśnięciu LPM (ATTACK) na kosie działało: set_pev(id, pev_weaponanim, 2); , ale nwm jak to zrobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.03.2018 15:51
#2
Napisano 06.03.2018 18:38
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Animacja noza dla LPM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM");
}
public Noz_LPM(ent)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza)
if(iOwner == 0)
{
return HAM_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
setWeaponAnim(id, 2);
}
stock setWeaponAnim(id, anim)
{
set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
write_byte(anim)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
#3
Napisano 06.03.2018 19:02
Przerób pod klase zapomniałem napisac
#4
Napisano 06.03.2018 19:11
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define PLUGIN nazwa
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Noz_LPM(ent)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza)
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
{
return HAM_IGNORED;
}
setWeaponAnim(id, 2);
return HAM_IGNORED;
}
stock setWeaponAnim(id, anim)
{
set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
write_byte(anim)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
#5
Napisano 06.03.2018 19:18
dzięki ![]()
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













