o coś takiego ci chodziło??
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "menu broni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"
enum _:kategorie
{
e_pistols = 0,
e_shotguns,
e_smgs,
e_rifles,
e_sniperrifles,
};
new bronie[kategorie][7] =
{
{CSW_P228, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_DEAGLE},
{CSW_M3, CSW_XM1014},
{CSW_MAC10, CSW_UMP45, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_P90},
{CSW_AUG, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_SG552, CSW_M249},
{CSW_SCOUT, CSW_AWP, CSW_G3SG1, CSW_SG550}
};
new g_wybrana_bron[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /skiny", "Menu_Kategoria");
}
public Menu_Kategoria(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz Kategorie:", "Menu_Kategoria_handler");
menu_additem(menu, "PISTOLS");
menu_additem(menu, "SHOTGUNS");
menu_additem(menu, "SMGS");
menu_additem(menu, "RIFLES");
menu_additem(menu, "SNIPERRIFLES");
menu_display(id, menu);
}
public Menu_Kategoria_handler(id, menu, item)
{
menu_destroy(menu);
if(item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
menu = menu_create("Wybierz Bron:", "Menu_Bron_handler");
new nazwa_broni[22], bron;
g_wybrana_bron[id] = item;
for(new i=0; i<7; i++)
{
bron = bronie[item][i];
if(bron == 0)
continue;
get_weaponname(bron, nazwa_broni, 21);
replace(nazwa_broni, 21, "weapon_", "");
menu_additem(menu, nazwa_broni);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Menu_Bron_handler(id, menu, item)
{
menu_destroy(menu);
if(item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
g_wybrana_bron[id] = bronie[g_wybrana_bron[id]][item]; // tutaj masz już wybrana bron przez gracza
menu = menu_create("Wybierz Skin:", "Menu_Skin_handler");
//tutaj uzupelniasz kod z wyborem skinow do broni
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}