Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z usunieciem frakcji klas z silnika


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nydzka

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 10.02.2018 10:31

Powie mi ktoś jak usunąć frakcje klas w silniku.

 

Pokaże mi ktoś bądź mogę sma dać 

 

 

Z góry dziękuje


  • +
  • -
  • 0

#2 Figas

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:233
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.02.2018 10:38

Pokaż sma
  • +
  • -
  • 0

#3 RiderS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
Offline

Napisano 10.02.2018 11:49

Który sposób frakcji masz użyty w silniku ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Nydzka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 10.02.2018 13:32

lap

Załączone pliki


Użytkownik SziVeRu edytował ten post 10.02.2018 13:34

  • +
  • -
  • 0

#5 RiderS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
Offline

Napisano 10.02.2018 13:56

COD_SILNIK(1) <- usunięte tylko frakcje (nic więcej)

COD_SILNIK <- usunięte frakcje + naprawiono errory (podczas kompilacji występowały errory o nie użytych znakach) chyba chciałeś dodać HP do HUDU to Ci dodałem :P (to samo z monetami był error)
 
NIE SPRAWDZAŁEM jak coś to napisz w poście czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 Nydzka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 10.02.2018 14:00

Wszystko działa a umniesz zrobić staty mapy w hudzie ? do tego silnika

 

i dzięki za te pomoc z frakcjami


  • +
  • -
  • 0

#7 Nydzka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 10.02.2018 14:11

#include <amxmodx>
 
new kill[33], headshoot[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "Klakier");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death() 
{
new kid = read_data(1);
new hs = read_data(3);
 
kill[kid]++;
 
if(hs) 
headshoot[kid]++;
 
}
 
public client_authorized(id)
set_task(1.0,"Hud",id+666,_,_,"b");
 
public client_disconnect(id)
remove_task(id+666);
 
public Hud(id)
{
id -= 666;
 
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.9, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(),"HeadShooty %i / Zabojstwa %i", headshoot[id], kill[id]);
}
}
 
 
 
Tutaj jest coś usunąć hs / dodać dedy i do silnika to wgrać dda ktoś rade ?
 

  • +
  • -
  • 0

#8 RiderS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
Offline

Napisano 10.02.2018 14:13

Wszystko działa a umniesz zrobić staty mapy w hudzie ? do tego silnika

 

i dzięki za te pomoc z frakcjami

Co w tych statach ma być ? Ilość zabójstw i zginięć ?


  • +
  • -
  • 0

#9 RiderS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
Offline

Napisano 10.02.2018 14:15

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 Nydzka

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 10.02.2018 14:23

działa jesteś za***isty 

 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych