Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Lepszy efekt zabójstwa

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 06.02.2018 13:42

Chodzi mi o wybuchy i to co w dziwny sposób zabija np. piorun, rakieta itp aby po zabiciu działało to:

 

https://amxx.pl/topi...plosion-effect/

 


  • +
  • -
  • 0

#2 vanillah

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 93
Zaawansowany

  • Postów:256
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.02.2018 00:59

przy 32 slotach jak kosci lataja po calej mapie wiesz jakie to lagi?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742


#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 07.02.2018 13:24

zależy od kompa, ale jak już chcesz pisać to sensownie.

Od razu znalazlem jeszcze jedna rzecz kiedy mam 1/x z he działa jednak kiedy użyłem tego:

if(damagebits & DMG_GRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.50, 0.0, idinflictor, damagebits);

Już niema tego efektu


Użytkownik SP3D! edytował ten post 07.02.2018 13:50

  • +
  • -
  • 0

#4 Mr.Skull

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:290
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 07.02.2018 17:07

Musisz wychwycić zadawanie obrażeń cod.


  • +
  • -
  • 0

#5 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 08.02.2018 08:43

W jaki sposób ?


  • +
  • -
  • 0

#6 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 107
Zaawansowany

  • Postów:233
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.02.2018 21:46

W silniku masz coś takiego jak "ZadajObrazenia" ta funkcja się wywołuje kiedy atakujesz rakietą, miną, dynamitem itd...
Możesz zrobić warunek, że kiedy to bedzie zabójczy cios (obrażenia większe lub równe zdrowiu) to ma wywołać efekt zabicia.
Lub zrób forward, który się wywoła podczas używania umiejętności.
To są jedyne sposoby na zrobienie tego co chcesz.
  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#7 ReCreator

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 14.02.2018 00:43

Nie prościej było by wgrać osobny plugin dla takich efektów?
Jakiś czas temu używałem: https://youtu.be/NVqIrcZWf50
  • +
  • -
  • 0

#8 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 14.02.2018 06:25

Czyli rozumiem że mam ten plugin wrzucić do silnika codmoda?
  • +
  • -
  • 0

#9 ReCreator

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Opoczno
Offline

Napisano 14.02.2018 14:11

Jeśli chcesz taki efekt jak na filmiku to wrzucasz plik amxx i dopisujesz go do plugins.ini nic więcej. 


Użytkownik ReCreator edytował ten post 14.02.2018 14:11

  • +
  • -
  • 0

#10 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 107
Zaawansowany

  • Postów:233
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.02.2018 15:38

ja bym na twoim miejscu zrobił natyw, który wywołuje ten efekt i wywoływał ten natyw właśnie w silniku cod moda jeżeli chcesz aby był on wykonywany tylko dla umiejętności z coda :)


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#11 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 15.02.2018 06:39

AwIlL

pomożesz bo sam sb nie radze

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 15.02.2018 06:39

  • +
  • -
  • 0

#12 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 107
Zaawansowany

  • Postów:233
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 21.02.2018 20:25

plugin explosion_effect możesz usunąć bo przerzuciłem kod do silnika.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#13 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 22.02.2018 18:07

Wiec działa, ale kiedy posiadamy 1/1 z broni działa lecz kiedy są to procenty czasami zdarza sie tak, że takze wychwytuje czynnik inteligencji.


Użytkownik SP3D! edytował ten post 22.02.2018 18:07

  • +
  • -
  • 0

#14 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 107
Zaawansowany

  • Postów:233
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.02.2018 18:15

Jak ominę czynnik inteligencji to nie będzie działać na takie umiejętności jak rakiety, miny...
Ale mógłbym zrobić to przy pomocy sprawdzania typu obrażeń.
  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#15 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 23.02.2018 06:03

Ok czekam ;)
  • +
  • -
  • 0

#16 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 107
Zaawansowany

  • Postów:233
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.03.2018 15:51

Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.

Załączone pliki


Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 08.03.2018 15:52

  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#17 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:187
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 09.03.2018 13:48

Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.

Na 1/1 z broni palnej ma nie działać (teraz jest ok)

na umiejetności działa

a na inteligencje i procenty przy broni palnej jest tak jak przedtem

+ Mógłbyś dodać aby działało na zw granaty


Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 09.03.2018 13:54

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych