Chodzi mi o wybuchy i to co w dziwny sposób zabija np. piorun, rakieta itp aby po zabiciu działało to:
https://amxx.pl/topi...plosion-effect/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.02.2018 13:42
Chodzi mi o wybuchy i to co w dziwny sposób zabija np. piorun, rakieta itp aby po zabiciu działało to:
https://amxx.pl/topi...plosion-effect/
Napisano 07.02.2018 00:59
przy 32 slotach jak kosci lataja po calej mapie wiesz jakie to lagi?
Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah
Napisano 07.02.2018 13:24
zależy od kompa, ale jak już chcesz pisać to sensownie.
Od razu znalazlem jeszcze jedna rzecz kiedy mam 1/x z he działa jednak kiedy użyłem tego:
if(damagebits & DMG_GRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.50, 0.0, idinflictor, damagebits);
Już niema tego efektu
Użytkownik SP3D! edytował ten post 07.02.2018 13:50
Napisano 07.02.2018 17:07
Musisz wychwycić zadawanie obrażeń cod.
Napisano 08.02.2018 08:43
W jaki sposób ?
Napisano 13.02.2018 21:46
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
Napisano 14.02.2018 00:43
Napisano 14.02.2018 06:25
Napisano 14.02.2018 14:11
Jeśli chcesz taki efekt jak na filmiku to wrzucasz plik amxx i dopisujesz go do plugins.ini nic więcej.
Użytkownik ReCreator edytował ten post 14.02.2018 14:11
Napisano 22.02.2018 18:07
Wiec działa, ale kiedy posiadamy 1/1 z broni działa lecz kiedy są to procenty czasami zdarza sie tak, że takze wychwytuje czynnik inteligencji.
Użytkownik SP3D! edytował ten post 22.02.2018 18:07
Napisano 23.02.2018 06:03
Napisano 08.03.2018 15:51
Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.
Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 08.03.2018 15:52
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
Napisano 09.03.2018 13:48
Zapomniałem o tym temacie w ogóle...
Powinno działać na 1/1 z czegokolwiek oraz na umiejętności od int takie jak rakiety itd...
nie będzie działać tylko kiedy masz zwiększone obrażenia z broni palnej od int.
Na 1/1 z broni palnej ma nie działać (teraz jest ok)
na umiejetności działa
a na inteligencje i procenty przy broni palnej jest tak jak przedtem
+ Mógłbyś dodać aby działało na zw granaty
Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 09.03.2018 13:54
Silnik
Modyfikacja silnika pod klasy zależne od drużyny.Napisany przez Arki, 21.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Dodanie frakcji do klas od poziomuNapisany przez Lakrouss, 28.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
[Kondycja] po zmianie broni kondycja jest ustawiona a biega powoliNapisany przez One ShooT, 10.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
Silnik
Prośba o edytacje silnika DoświadczenieNapisany przez One ShooT, 05.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Silnik
proźba o dodanie expa za fragasilnik Napisany przez Anonimowy09, 20.01.2023 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych