Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Admin models


Najlepsza odpowiedź asime, 06.02.2018 13:18

Zrobione , poradziłem sobie samemu.
 

Do zamknięcia.

// Problem tkwił w nazwie pliku i folderu a nie kompilacji.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 asime

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 04.02.2018 13:49

https://amxx.pl/topi...1-admin-models/- interesuję mnie ten plugin.

Po wpisaniu w konsoli : amx_plugins (pokazuję ogólnie że działa).

Natomiast chciałbym użyć innych modeli które wybrałem na fpsbanana a mianowicie :

Dla TT :https://gamebanana.com/skins/160208

 

Dla CT : https://gamebanana.com/skins/153886(w tej paczce jest model o nazwie Urban.mdl oraz UrbanT.mdl - chcę użyć modelu Urban.mdl

 

Tak więc to co zrobiłem przerobiłem lokalnie plugin na zmienione nazwy modelu :

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/admin_ct/urban.mdl")
        precache_model("models/player/admin_te/leet.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "leet")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "urban")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}


Po wgraniu amx'a i sma na serwer - sprawdziłem logi - nic nie było że wadliwe. Przy wchodzeniu na serwer - pobierało modele , a w grze wcale ich nie pokazuję.
Chciałbym aby ktoś pomógł mi naprawić ten problem z pokazywaniem modelu lub po prostu o przerobienie pluginu na to aby pokazywał w grze.
 
Nie jestem za bardzo ogarnięty 

  • +
  • -
  • 0

#2 WezZostan.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Przemyłsaw
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 04.02.2018 16:58

Musisz zrobić tak żeby nazwa modelu była taka jak nazwa folderu, czyli coś takiego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")
        precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_te")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 WiChuRa.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:48
  • Imię:Ww
  • Lokalizacja:Ww
Offline

Napisano 04.02.2018 19:47

Proszę:

Załączony plik  ADMIN.zip   1,86 KB  33 Ilość pobrań
Plugin oraz sma.

Załączony plik  modelADMIN.rar   1,9 MB  24 Ilość pobrań
Modele które wybrałeś.

 Użyte, zostały modele które wybrałeś, w linkach:)


  • +
  • -
  • 0

WiChuRa.

https://amxx.pl/user/70221-wichura/

Robię coś źle? Powiedz mi co nie chce gotowców.

 


#4 asime

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 05.02.2018 15:03

 

Musisz zrobić tak żeby nazwa modelu była taka jak nazwa folderu, czyli coś takiego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl")
        precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_te")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

 

Sprawdziłem to co pisałeś - nie działało.

 

Proszę:

attachicon.gifADMIN.zip Plugin oraz sma.

attachicon.gifmodelADMIN.rar Modele które wybrałeś.

 Użyte, zostały modele które wybrałeś, w linkach:)

 

Dzięki , w ciągu godziny się odezwę i dam znać.


  • +
  • -
  • 0

#5 asime

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 05.02.2018 15:13

( 50) Load fails: Invalid Plugin (plugin "adminmodel.amxx") - to co podesłałeś jest wadliwe. Nie czyta pluginu w konsoli :/


  • +
  • -
  • 0

#6 WiChuRa.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:48
  • Imię:Ww
  • Lokalizacja:Ww
Offline

Napisano 05.02.2018 15:50

 Sprawdziłeś, czy wszystkie pluginy, zostały poprawnie  wgrane?


Użytkownik WiChuRa. edytował ten post 05.02.2018 16:02

  • +
  • -
  • 0

WiChuRa.

https://amxx.pl/user/70221-wichura/

Robię coś źle? Powiedz mi co nie chce gotowców.

 


#7 asime

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 06.02.2018 11:24

Tak , wrzuciłem all po kolei i tak samo dopisałem wszystko

 


  • +
  • -
  • 0

#8 heniu1111

    Ja zjadłem ciastko ^^

  • Power User

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:568
  • GG:
  • Imię:heniu
  • Lokalizacja:zapomniałem
Offline

Napisano 06.02.2018 12:13

Load fails: Invalid Plugin
Pewnie kompilowane na stronie było , skompiluj lokalnie.
  • +
  • -
  • 0

Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie  :)

 

Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM

 

Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955

 


#9 asime

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 06.02.2018 13:10

Właśnie lokalnie jest problem z tym :X
Bo wyskakują błędy których nie jestem w stanie samemu naprawić.


  • +
  • -
  • 0

#10 asime

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 06.02.2018 13:18   Najlepsza odpowiedź

Zrobione , poradziłem sobie samemu.
 

Do zamknięcia.

// Problem tkwił w nazwie pliku i folderu a nie kompilacji.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych