Używałem twierdzenia hospitala cały czas i pochodne liczyłem, gdzie walnąłem byka lub co jeszcze można tu było inaczej zrobić, żeby osiągnąć 2/3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
punkt, ciąg dążący do x-->1
		 Temat rozp. tytusek, 01.02.2018 23:29
	
	
	
	
		1 odpowiedź w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.02.2018 23:29
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.02.2018 23:56
					Nie wiem czemu próbujesz wstawić w miejsce funkcji kwadratowej w postaci ogólnej wierzchołek paraboli, zamiast zamienić funkcję na postać iloczynową bądź chociażby pomnożyć pierwiastek delty przez współczynnik a (z a*x^2) = 4 więc gdybyś to zrobił wówczas:
root(3)2/3 * 4 = root(3)8/3 = 2/3 (?)
Reszta wyżej jest okej. Poza tym nie wiem co kombinujesz, możesz się zdać tylko na te sugestie .
.
PS: liczenie wyróżnika równania kwadratowego ze wzoru skróconego mnożenia jest always 0, więc nie ma po co kalkulować.
					
				
				
				
				
								
				
					root(3)2/3 * 4 = root(3)8/3 = 2/3 (?)
Reszta wyżej jest okej. Poza tym nie wiem co kombinujesz, możesz się zdać tylko na te sugestie
 .
.PS: liczenie wyróżnika równania kwadratowego ze wzoru skróconego mnożenia jest always 0, więc nie ma po co kalkulować.
Użytkownik Mixtaz edytował ten post 02.02.2018 00:07
  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch
  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  
  
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod





 
				
				








