Witam,
może mi ktoś wytłumaczyć którą wartość muszę zmienić aby zwiększyć zasięg pola rażenia "rakiety"? (piszę w " ponieważ to nie są rakiety z generatora i mają inną budowę)
public nazwapluginu(id) { // Get origin, angle, and velocity new Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float:fVelocity[3] pev(id, pev_origin, fOrigin) pev(id, pev_v_angle, fAngle) // New ent new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")); // Not ent if (!ent) return PLUGIN_HANDLED // Set plugin model entity_set_model(ent, MODELS[1]) //Set entity name entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "nazwapluginu") // Origin entity_set_origin(ent, fOrigin) // Angles entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, fAngle) // Size new Float:MinBox[3] = {-1.0, -1.0, -1.0} new Float:MaxBox[3] = {1.0, 1.0, 1.0} entity_set_vector(ent, EV_VEC_mins, MinBox) entity_set_vector(ent, EV_VEC_maxs, MaxBox) // Interaction entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_SLIDEBOX) // Movetype entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY) // Owner entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id) // Velocity VelocityByAim(id, get_pcvar_num(g_plugSpeed), fVelocity) entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, fVelocity) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(ent) //entity write_short(explode2) //model write_byte(10) //10)//life write_byte(4) //5)//width write_byte(224) //r write_byte(224) //g write_byte(255) //b write_byte(100) //brightness message_end() return PLUGIN_CONTINUE; }
Obecnie działa to w taki sposób, że DMG zostaje zadany kiedy umiejętność trafi DOKŁADNIE w cel.
I w jaki sposób mogę pobrać DMG z tego ? Bullet DMG nie pokazuje zadanych obrażeń przez ten plugin.
Jeśli brakuje linijek kodu - przepraszam i proszę dać znać wstawię jak najszybciej, niestety nie wiem jeszcze co za co odpowiada ale wydaje mi się że ten kod jest prawidłowy.
Pozdrawiam!