Witam,
może mi ktoś wytłumaczyć którą wartość muszę zmienić aby zwiększyć zasięg pola rażenia "rakiety"? (piszę w " ponieważ to nie są rakiety z generatora i mają inną budowę)
public nazwapluginu(id)
{
// Get origin, angle, and velocity
new Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float:fVelocity[3]
pev(id, pev_origin, fOrigin)
pev(id, pev_v_angle, fAngle)
// New ent
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
// Not ent
if (!ent) return PLUGIN_HANDLED
// Set plugin model
entity_set_model(ent, MODELS[1])
//Set entity name
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "nazwapluginu")
// Origin
entity_set_origin(ent, fOrigin)
// Angles
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, fAngle)
// Size
new Float:MinBox[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}
new Float:MaxBox[3] = {1.0, 1.0, 1.0}
entity_set_vector(ent, EV_VEC_mins, MinBox)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_maxs, MaxBox)
// Interaction
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_SLIDEBOX)
// Movetype
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY)
// Owner
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id)
// Velocity
VelocityByAim(id, get_pcvar_num(g_plugSpeed), fVelocity)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, fVelocity)
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(ent) //entity
write_short(explode2) //model
write_byte(10) //10)//life
write_byte(4) //5)//width
write_byte(224) //r
write_byte(224) //g
write_byte(255) //b
write_byte(100) //brightness
message_end()
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Obecnie działa to w taki sposób, że DMG zostaje zadany kiedy umiejętność trafi DOKŁADNIE w cel.
I w jaki sposób mogę pobrać DMG z tego ? Bullet DMG nie pokazuje zadanych obrażeń przez ten plugin.
Jeśli brakuje linijek kodu - przepraszam i proszę dać znać wstawię jak najszybciej, niestety nie wiem jeszcze co za co odpowiada ale wydaje mi się że ten kod jest prawidłowy.
Pozdrawiam!


Dodatki SourceMod














