Podnoszenie broni jak w CSGO. Wystarczy podejść do broni, nacelować na nią i wywołać +use (domyślnie pod klawiszem E).
Instalacja standardowa.
AMXMODX
ENGINE
HAMSANDWICH
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Podnoszenie broni jak w CSGO.
#1
Napisano 19.01.2018 04:36
#2
Napisano 19.01.2018 09:07
1.009
Zmieniłem wysokość, na którą zostanie przeniesiona nowa broń. Jak są blisko siebie, to można wziąć obie - jedna zostawała w powietrzu.
Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
Ukryjecie kod z pierwszego wpisu?
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 19.01.2018 09:24
#3
Napisano 20.01.2018 13:10
Plugin fajny działa lecz czy ja wem czy ktokolwiek będzie chciał się bawić w realizm z CSGO
Może posiadacze serwerów CSGO MOD
Żeby nie było negowac nie neguje za pomysł plusik leci oczywiście.
#4
Napisano 20.01.2018 20:22
Od teraz podnosi tylko jedną broń. Przed chwilką sprawdzałem. Działa bez zastrzeżeń.
Prosiłbym moderatora o:
- usunięcie podglądu z pierwszego wpisu
- podmianę wtyczki z pierwszego wpisu na tę z tego
- podmianę "innych informacji" na:
Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
W poniedziałek spróbuję to zrobić sam. Dodam też opcjonalną możliwość podnoszenia granatów.
- usunięcie wszystkich moich poprzednich wpisów (łącznie z tym)
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 20:47
#5
Napisano 20.01.2018 22:16
Dodaję wideo. Przepraszam za jakość, ale do poniedziałku korzystam z internetu w telefonie.
https://www.youtube.com/watch?v=IGuPbkiaeZM
Wiem, że mogłem użyć FM_CmdStart.
@R.1 O dziwo takie podnoszenie czasem się przydaje - nie trzeba wychylać się całym ciałem.
Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 22:37
#6
Napisano 20.01.2018 22:38
Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#7
Napisano 20.01.2018 22:48
Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?
Właśnie sprawdziłem. Jest problem z podnoszeniem - trzeba przycelować niżej.
Zaraz wrzucę poprawioną wersję, bo jak gracz podnosi kucając, to broń pojawia się pod ziemią.
Poprawiłem. Podziękowania dla ConnorMcLeod z AM.
W poniedziałek zoptymalizuję.
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 23:16
#8
Napisano 21.01.2018 09:01
Chyba trochę poprawiłem. Zamiast Client_Prethink próbowałem użyć Ham_ObjectCaps, ale niestety się nie udało (głównie dlatego, że nie chciałem FM). FM_CmdStart nie użyłem, bo jakoś wolałem engine + hamsandwich.
RegisterHam(Ham_ObjectCaps, "player", "fwdObjectCaps"); // HS ... const m_afButtonPressed = 246; const m_afButtonReleased = 247; get_pdata_int(id, m_afButtonPressed, 5); // FM <-- tego nie chciałem, więc próbowałem z get_user_button(id); get_user_button(id); // Engine <-- niestety tutaj zawodzi; albo jestem niedorozwojem :'D
Skompilował ktoś AMXX Profiler pod 1.8.3?
https://svn.alliedmo...r/?root=amxmodx
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 21.01.2018 09:12
#9
Napisano 25.01.2018 23:50
Wcześniej użyłem funkcji client_cmd, przez co niektórym graczom nie dało się wyrzucić broni. Podziękowania dla użytkownika @Defekt muzgó za poinformowanie o funkcji engclient_cmd, która wykonuje polecenie na graczu po stronie serwera.
Załączone pliki
Użytkownik daedhelil edytował ten post 25.01.2018 23:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych