Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modelu broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.01.2018 12:11

Witam

Próbóbje stworzyć plugin - skiny 

Mam mały problem, system nie wywala żadnych logów czyli tak jakby było dobrze, lecz nadal nie podmienia modeli

Tu kod:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pyra"


new informacje_skinu_gracza[33][2];
new const nazwy_skinow[][] = 
{ 
"Brak",
"Hellfire", 
"GoldenCoil", 
"Decimator",
"LegendEotech"
};


new bool:freezetime = true;


public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_event("DeathMsg", "Death", "ade");


RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwItemDeploy",1);
}


public plugin_precache()
{
precache_model("models/mod/m4a1/p_Hellfire.mdl");
precache_model("models/mod/m4a1/v_Hellfire.mdl");


precache_model("models/mod/m4a1/p_GoldenCoil.mdl");
precache_model("models/mod/m4a1/v_GoldenCoil.mdl");


precache_model("models/mod/m4a1/p_Decimator.mdl");
precache_model("models/mod/m4a1/v_Decimator.mdl");


precache_model("models/mod/m4a1/p_LegendEotech.mdl");
precache_model("models/mod/m4a1/v_LegendEotech.mdl");
}


public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);


if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
if(!informacje_skinu_gracza[attacker][0])
DajSkin(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_skinow-1));
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DajSkin(id, skin)
{
informacje_skinu_gracza[id][0] = skin;
client_print(id, print_chat, "[MOD] Zdobyles skin %s", nazwy_skinow[informacje_skinu_gracza[id][0]]); 


switch(skin)
{
case 0:
{


}
case 1:
{


}
case 2:
{


}
case 3:
{


}
}
}


public fwItemDeploy(wpn)
{
static id;


static iOwner;
iOwner = pev(wpn,pev_owner);


if(informacje_skinu_gracza[id][0] == 2)
{
set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/mod/m4a1/v_Hellfire.mdl");
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/mod/m4a1/p_Hellfire.mdl");
}


if(informacje_skinu_gracza[id][0] == 3)
{
set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/mod/m4a1/v_GoldenCoil.mdl");
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/mod/m4a1/p_GoldenCoil.mdl");
}


if(informacje_skinu_gracza[id][0] == 4)
{
set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/mod/m4a1/v_Decimator.mdl")
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/mod/m4a1/p_Decimator.mdl");
}


if(informacje_skinu_gracza[id][0] == 5)
{
set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/mod/m4a1/p_LegendEotech.mdl");
set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/mod/m4a1/v_LegendEotech.mdl");
}
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych