Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Brak obrócenia pionowo enta.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 07.01.2018 13:24

Witam. Mam problem z obróceniem enta góra/dół. Jezeli chodzi o obrócenie go w poziomie to wszystko działa. W czym jest problem ?

new origin[3];
	new Float:fOrigin[3];
	new Float: vAngle[3];
	
	get_user_origin(id, origin,3);
	IVecFVec(origin, fOrigin);
	fOrigin[2]+=150.0;

	new ent = create_entity("info_target");
	
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		
	vAngle[0] = 60.0;
	vAngle[1] += 180.0;
		
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "kolce");
	entity_set_model(ent, kolce);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2);
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 10);
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_origin(ent, fOrigin);

  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 09.01.2018 19:50

Twój kod działa poprawnie, a efekt wygląda dosyć interesująco :D:

Spoiler

 

Jak to było omawiane na allied'ach:

 

brrChdj.png

 

W kodzie wygląda to tak:

new Float:fAngle[3]
fAngle[0] // pitch
fAngle[1] // yaw
fAngle[2] // roll 

Być może problem tkwi w Twoim modelu kolca...


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych