Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o kilka nowych klas

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Quak1042

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
Offline

Napisano 03.01.2018 17:27

Prosiłbym o napisanie klas poniżej opisanych:
 
Azjata- M4,USP / Wysadza siebie i przeciwnikow wkolo /10 kondychy
Mistrz Deagle- Deagle,USP 1/4 z deagle + He 1/3
Piroman- MAC,Famas,Glock 1/4 podpalenie - 3 obrazenia co sekunde (wieksze + inta) max -15 / +10 zdrowia
Shotgunner- M3,M4,Deagle Obrazenia inta / +5 inta
Truciciel- Famas,Deagle 2 trucizny ( obrazenia + inta)


  • +
  • -
  • 0

#2 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 03.01.2018 23:58

Azjata

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Quak1042

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:39
Offline

Napisano 04.01.2018 13:47

Czekam na reszte klas.


  • +
  • -
  • 0

#4 Ces't La Vie

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lubelskie
Offline

Napisano 28.01.2018 11:46

Mistrz Deagle:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "Mistrz Deagle";
new const opis[]    = "Deagle,USP 1/4 z deagle + He 1/3";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "PanWyntel");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}

Piroman

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define MAX 32

new sprite_fire,
	sprite_smoke;

new ma_klase[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];

new const nazwa[]   = "Piroman";
new const opis[]    = "MAC,Famas,Glock 1/4 podpalenie - 3 obrazenia co sekunde (wieksze + inta) max -15 / +10 zdrowia";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public plugin_precache()
{
	sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
	sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        if(!is_user_alive(attacker))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(id == attacker)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(ma_klase[attacker] && random_num(1,4) == 1)
        {
                if(task_exists(id+2936))
                        remove_task(id+2936);
                palenie_gracza[id] = 25;
                new data[2]
                data[0] = id
                data[1] = attacker
                set_task(0.1, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}


public burning_flame(data[2])
{
	new id = data[0]
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		palenie_gracza[id] = 0
		remove_task(id+2936);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
	get_user_origin(id, origin)
	
	if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
	{
		message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
		write_byte(TE_SMOKE)
		write_coord(origin[0])
		write_coord(origin[1])
		write_coord(origin[2]-50)
		write_short(sprite_smoke)
		write_byte(random_num(15,20))
		write_byte(random_num(10,20))
		message_end()
		
		remove_task(id+2936);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(flags & FL_ONGROUND)
	{
		static Float:velocity[3]
		pev(id, pev_velocity, velocity)
		xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
		set_pev(id, pev_velocity, velocity)
	}
	cod_inflict_damage(data[1], id, 3.0, 0.0, 0, 1<<24);
	
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(TE_SPRITE)
	write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
	write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
	write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
	write_short(sprite_fire)
	write_byte(random_num(5,10))
	write_byte(200)
	message_end()
	
	palenie_gracza[id]--
	return PLUGIN_CONTINUE;
}	

 


Pluginy-AMXX.pl - Paczki / Modyfikacje na twoj serwer CS 1.6 !

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych