Prosiłbym o napisanie klas poniżej opisanych:
Azjata- M4,USP / Wysadza siebie i przeciwnikow wkolo /10 kondychy
Mistrz Deagle- Deagle,USP 1/4 z deagle + He 1/3
Piroman- MAC,Famas,Glock 1/4 podpalenie - 3 obrazenia co sekunde (wieksze + inta) max -15 / +10 zdrowia
Shotgunner- M3,M4,Deagle Obrazenia inta / +5 inta
Truciciel- Famas,Deagle 2 trucizny ( obrazenia + inta)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.01.2018 17:27
#2
Napisano 03.01.2018 23:58
Azjata
Załączone pliki
#3
Napisano 04.01.2018 13:47
Czekam na reszte klas.
#4
Napisano 28.01.2018 11:46
Mistrz Deagle:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Mistrz Deagle"; new const opis[] = "Deagle,USP 1/4 z deagle + He 1/3"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PanWyntel"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Piroman
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define MAX 32 new sprite_fire, sprite_smoke; new ma_klase[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1]; new const nazwa[] = "Piroman"; new const opis[] = "MAC,Famas,Glock 1/4 podpalenie - 3 obrazenia co sekunde (wieksze + inta) max -15 / +10 zdrowia"; new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr") } public cod_class_enabled(id, wartosc) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1,4) == 1) { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 25; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.1, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } cod_inflict_damage(data[1], id, 3.0, 0.0, 0, 1<<24); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(random_num(5,10)) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
Pluginy-AMXX.pl - Paczki / Modyfikacje na twoj serwer CS 1.6 !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych