Witam, potrafi ktoś dodać 1/x na szybkie przeładowanie w klasie/perku ? Widziałem taką rzecz na jednym cod modzie ale nie mogę tego znaleźć w internecie Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#2
Napisano 21.11.2017 21:46
a to x ma wynosić ile ? podaj jakie np. 1/1-4
#4
Napisano 21.11.2017 22:58
Wyszukiwarka nie boli.
Masz tu temat darka: https://amxx.pl/topi...ybkość-reloadu/
Ale widać jednak.
Szukasz:
#define RELOAD_RATIO 0.5
I dodajesz pod tym:
#define xnum x
Zamieniasz x na własną liczbę
Szukasz:
public Weapon_Reload_Post(iEnt){if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) ){new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIOset_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)}}
I zmieniasz na:
public Weapon_Reload_Post(iEnt){if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) ){if(random_num(1, xnum) != 1)return;new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIOset_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)}}
Dla leniwych dodaje sma, nie ściągajcie amxx bo trzeba zmienić zmienną x bo bez niej plugin nie będzie działał
Załączone pliki
#6
Napisano 21.11.2017 23:08
To jest szybkość przeładowania a nie 1/x szansy na szybkie przeładowanie
A zmieniłeś na to co wysłałem ?
#7
Napisano 21.11.2017 23:12
To jest szybkość przeładowania a nie 1/x szansy na szybkie przeładowanie
Funkcja(o ile dobrze mówie):"if(random_num(1, xnum) != 1)" sprawia,że dane w pluginie są 1/x
"#define xnum x" (x to twoja liczba) sprawia,że nie musisz szukać linijki gdzie zmienia się x z 1/x
Więc proszę mi nie wmawiać, że to nie jest to bo sam to chwilę temu testowałem
#9
Napisano 21.11.2017 23:19
Ja to potrzebuje do Klasy lub perku a nie plugin ....
Skoro liczysz na klase/perk to racz łaskawie dać .sma a nie czepiasz się, że to plugin.
Użytkownik Ziome3eg edytował ten post 21.11.2017 23:19
#11
Napisano 21.11.2017 23:24
Kolego chyba dałeś mi nie całą klasę bo są tu resztki
new const m_flNextAttack = 83
I to :
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <hamsandwich>#include <fun>#include <cstrike>#include <fakemeta>
#13
Napisano 21.11.2017 23:31
Bo usuwałem to co jest mi tam zbędne proszę Cię o dodanie kodu 1/x na szybkie przeładowanie a nie o to czy dodałem ci całą klase proszę wypowiadaj się na temat a nie szukaj zaczepek...
zaczepek ? ja się tylko upewniam bo jak tak klasa ma być na czysto od zera to usunę te moduły a jak masz zamiar tylko dodać tę funkcje to może daj to całe sma bo inaczej nie będę wiedział czy gdzieś jeszcze nie trzeba dodać
#15
Napisano 22.11.2017 13:01
Łap , pisz jak coś będzie nie tak
Załączone pliki
#17
Napisano 22.11.2017 21:04
sciagam coda i namierze problem
#19
Napisano 22.11.2017 21:39
Prosz
Załączone pliki
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych