get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE
W Którym miejscu tego niżej dodać to wyżej
Macie Przykładową klase
Załączone pliki
Użytkownik SP3D! edytował ten post 20.11.2017 16:31
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.11.2017 16:27
get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE
W Którym miejscu tego niżej dodać to wyżej
Macie Przykładową klase
Użytkownik SP3D! edytował ten post 20.11.2017 16:31
Napisano 20.11.2017 17:24
bump bump
Napisano 20.11.2017 17:40
Radar działa z nożem i bez, jakieś inne opcje.
Użytkownik SP3D! edytował ten post 20.11.2017 17:40
Napisano 20.11.2017 18:04
bump bump
Napisano 20.11.2017 18:10
Dzięki ziomek
//close
Napisano 20.11.2017 20:13
public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }
zamien na
public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } }
optymalniej
Napisano 21.11.2017 06:25
public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }zamien napublic radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } }optymalniej
Napisano 21.11.2017 08:16
sprawdz swoja edycje a moja i porownaj
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych