Tak jak w temacie postaram się wyjaśnić jak dodać Informacje odnośnie Klanu do HUD z perfpektywy obserwatora jak i z perspektywy gracza.
Nigdzie nie mogłem znaleźć takiego poradnika więc napisze swój własny. Szukałem pomocy tutaj lecz dostałem ją tylko w połowie więcej tutaj :https://amxx.pl/topi...ud/#entry744274
Będziemy edytować silnik Cod'a
Z perspektywy Obserwatora :
1.Nad :
#include <amxmodx>
dodajemy :
native get_klangracza(id, Return[], len)
2.W public_PokazInformacje
Dodajemy nad :
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
To :
new szKlan[33];
get_klangracza(target, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"
3. Edytujemy wygląd HUD :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);
Cały public wygląda tak :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new szKlan[33];
get_klangracza(target, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Z perspektywy gracza :
Tutaj edytujemy tylko public_PokazInformacje, jeśli natyw już został dodany (Patrz punkt 1)
1.Nad :
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Dodajemy to :
new szKlan[33];
get_klangracza(id, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"
2. Edytujemy wygląd HUD :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Klan : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], szKlan);
Wystarczy skompilować i wgrać na serwer ![]()
Jest to mój pierwszy poradnik więc proszę bez Hejtów ![]()


Dodatki SourceMod












