Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.Im dalej od nas stoi przeciwnik tym wieksze dmg mu zadajemy

cod nowy odlegloscxdmg;wiekszedaleko

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 10.11.2017 23:23

Widzialem taką klase/item na tym forum tylko że to było wieki temu, teraz znaleść nie moge.

Może ktoś wie gdzie szukać, lub wie jak to zrobić.

 

Jeszcze raz tłumacze:

 

Przeciwnik znajduje sie od nas 200unitów dmg wzrasta o np. 105%

Przeciwnik znajduje sie od nas 500unitów dmg wzrasta o np. 115%

 

 

proszę o szybką reakję forumowiczów :D


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 11.11.2017 00:32

Pisane na kolanie. Sprawdz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new Float:obrazenia[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "FW_CmdStart");
}
public FW_CmdStart(id, uc_handle, randseed){
	
	static buttons; buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	
	new aiment, body;
	get_user_aiming(id, aiment, body);
	
	new origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(id, origin1, 0);
	get_user_origin(aiment, origin2, 0);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(buttons & IN_ATTACK){
		if(dis < 200)
			obrazenia[id] = 2.0;
		else if (dis > 200)
			obrazenia[id] = 5.0;
	}
		
		
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	damage*=obrazenia[idattacker];
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}
	

Wartosci ustaw sobie jakie ci pasują, ja dałem przykładowe.


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 11.11.2017 00:33

  • +
  • -
  • 1

#3 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 11.11.2017 14:04

Optymalniej byłoby pobierać i przetwarzać dane dystansu w samym forwardzie obrażeń, a nie zawsze po kilkanaście razy na sekundę poprzez FmCmdStart.
  • +
  • -
  • 0

#4 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 11.11.2017 14:20

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	new aiment, body;
	get_user_aiming(idattacker, aiment, body);
	
	new origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(idattacker, origin1, 0);
	get_user_origin(aiment, origin2, 0);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(dis < 200)
		obrazenia[idattacker] = 2.0;
	else if (dis > 200)
		obrazenia[idattacker] = 5.0;
	
	damage*=obrazenia[idattacker];
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 11.11.2017 17:18

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	static origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(this, origin1);
	get_user_origin(idattacker, origin2);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(dis < 200)
		obrazenia[idattacker] = 2.0;
	else if (dis > 200)
		obrazenia[idattacker] = 5.0;

	SetHamParamFloat(4, damage * obrazenia[idattacker]);
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, odlegloscxdmg;wiekszedaleko

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych