Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

hp na start

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OfertaDni

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 05.11.2017 18:58

Siema, chciałem ustawić graczowi na start 120hp jeśli jego XP przekracza bądź jest równe 40001 ale nie chce mi to działać szukałem różnych skryptów :(
 Wszystko się kompiluje, nie ma żadnych błędów, w logach czysto.
#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



public plugin_init()

{

	register_plugin( "Plugin" , "0.1", "Dawedo" );

	

	register_forward( FM_Spawn, "fmSpawn", 1 );

}

public fmSpawn( ent, id )

{

	if( !pev_valid( ent ) )

		return FMRES_IGNORED;

	

	new classname[32];

	pev( ent, pev_classname, classname, 31 );

	

	if( !equali( classname, "player" ) )

		return FMRES_IGNORED;

	
        new hpxp = 40001;
	if( is_user_alive( ent ) && Exp[id] >= hpxp )

		set_pev( ent, pev_health, 120.0 );

	

	return FMRES_HANDLED;

}

Użytkownik OfertaDni edytował ten post 05.11.2017 18:59

  • +
  • -
  • 0

#2 OfertaDni

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 05.11.2017 19:51

Próbowałem też tak i w tedy dawało te dodatkowe HP lecz każdy je miał, nie ważne czy miał 40001 XP czy też nie.

public Odrodzenie( id )
{
set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )

if (!is_user_alive(id) && Exp[id] >= 40001)
return PLUGIN_HANDLED
set_user_health(id, get_user_health(id)+20)

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik OfertaDni edytował ten post 05.11.2017 19:51

  • +
  • -
  • 0

#3 OfertaDni

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 05.11.2017 20:18

Dobra udało mi się to ogarnąć, żeby nie tworzyć drugiego tematu zapytam tutaj.
Jak zrobić by gracz na start otrzymywał deagle'a zamiasy USP czy też GLOCKa?
  • +
  • -
  • 0

#4 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 05.11.2017 23:38

 #include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin( "Plugin" , "0.1", "Dawedo" );

}


public CmdStrip(id)
{
    if (is_user_alive(id))
    {
        strip_user_weapons(id)
        give_item(id, "weapon_knife");
        new Players[32], playerCount, idb;
        get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
        
        idb = random_num(1,playerCount)
        give_item(Players[idb],"weapon_c4")
        cs_set_user_plant( id );
    }
}


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych