Szukam pluginu/kawałka kodu na red beam, czyli czerwony okrąg rozszerzający się od danego entity, często spotykany w cs go.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Beam - czerwony okrąg wokół entity
Temat rozp. Robiin, 03.11.2017 16:26
Najlepsza odpowiedź Asiap, 03.11.2017 17:46
g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr"); stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) { message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin); write_byte(TE_BEAMCYLINDER); write_coord_f(vecOrigin[0]); write_coord_f(vecOrigin[1]); write_coord_f(vecOrigin[2]); write_coord_f(vecOrigin[0]); write_coord_f(vecOrigin[1]); write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0); write_short(g_pSpriteWave); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(iLife); write_byte(iWidth); write_byte(0); write_byte(iColor[0]); write_byte(iColor[1]); write_byte(iColor[2]); write_byte(255); write_byte(0); message_end(); }
static Float:vecOrigin[3]; pev(id, pev_origin, vecOrigin); vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0; CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });Przejdź do postu
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 03.11.2017 16:26
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#2
Napisano 03.11.2017 17:46 Najlepsza odpowiedź
g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr"); stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) { message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin); write_byte(TE_BEAMCYLINDER); write_coord_f(vecOrigin[0]); write_coord_f(vecOrigin[1]); write_coord_f(vecOrigin[2]); write_coord_f(vecOrigin[0]); write_coord_f(vecOrigin[1]); write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0); write_short(g_pSpriteWave); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(iLife); write_byte(iWidth); write_byte(0); write_byte(iColor[0]); write_byte(iColor[1]); write_byte(iColor[2]); write_byte(255); write_byte(0); message_end(); }
static Float:vecOrigin[3]; pev(id, pev_origin, vecOrigin); vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0; CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych