Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Beam - czerwony okrąg wokół entity


Najlepsza odpowiedź Asiap, 03.11.2017 17:46

g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr");

stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) {
	message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	write_coord_f(vecOrigin[0]);
	write_coord_f(vecOrigin[1]);
	write_coord_f(vecOrigin[2]);
	write_coord_f(vecOrigin[0]);
	write_coord_f(vecOrigin[1]);
	write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0);
	write_short(g_pSpriteWave);
	write_byte(0);
	write_byte(0);
	write_byte(iLife);
	write_byte(iWidth);
	write_byte(0);
	write_byte(iColor[0]);
	write_byte(iColor[1]);
	write_byte(iColor[2]);
	write_byte(255);
	write_byte(0);
	message_end();
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(id, pev_origin, vecOrigin);
vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0;
CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 03.11.2017 16:26

Szukam pluginu/kawałka kodu na red beam, czyli czerwony okrąg rozszerzający się od danego entity, często spotykany w cs go.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 03.11.2017 17:46   Najlepsza odpowiedź

g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr");

stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) {
	message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	write_coord_f(vecOrigin[0]);
	write_coord_f(vecOrigin[1]);
	write_coord_f(vecOrigin[2]);
	write_coord_f(vecOrigin[0]);
	write_coord_f(vecOrigin[1]);
	write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0);
	write_short(g_pSpriteWave);
	write_byte(0);
	write_byte(0);
	write_byte(iLife);
	write_byte(iWidth);
	write_byte(0);
	write_byte(iColor[0]);
	write_byte(iColor[1]);
	write_byte(iColor[2]);
	write_byte(255);
	write_byte(0);
	message_end();
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(id, pev_origin, vecOrigin);
vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0;
CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych