Szukam pluginu/kawałka kodu na red beam, czyli czerwony okrąg rozszerzający się od danego entity, często spotykany w cs go.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Beam - czerwony okrąg wokół entity
Temat rozp. Robiin, 03.11.2017 16:26
Najlepsza odpowiedź Asiap, 03.11.2017 17:46
g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr");
stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) {
message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin);
write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
write_coord_f(vecOrigin[0]);
write_coord_f(vecOrigin[1]);
write_coord_f(vecOrigin[2]);
write_coord_f(vecOrigin[0]);
write_coord_f(vecOrigin[1]);
write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0);
write_short(g_pSpriteWave);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(iLife);
write_byte(iWidth);
write_byte(0);
write_byte(iColor[0]);
write_byte(iColor[1]);
write_byte(iColor[2]);
write_byte(255);
write_byte(0);
message_end();
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(id, pev_origin, vecOrigin);
vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0;
CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });
Przejdź do postu
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 03.11.2017 16:26
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#2
Napisano 03.11.2017 17:46 Najlepsza odpowiedź
g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr");
stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) {
message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin);
write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
write_coord_f(vecOrigin[0]);
write_coord_f(vecOrigin[1]);
write_coord_f(vecOrigin[2]);
write_coord_f(vecOrigin[0]);
write_coord_f(vecOrigin[1]);
write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0);
write_short(g_pSpriteWave);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(iLife);
write_byte(iWidth);
write_byte(0);
write_byte(iColor[0]);
write_byte(iColor[1]);
write_byte(iColor[2]);
write_byte(255);
write_byte(0);
message_end();
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(id, pev_origin, vecOrigin);
vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0;
CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












