Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 zbugowane klasy ...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.10.2017 19:44

Prosiłbym o naprawienie poniższych klas, oto ich zamierzane działanie:
 

Duch Zombie - Niewidzialnosc [G] (całkowita niewidzialność + krzyk który dodałem), klasa tylko dla vip ( natyw: zp_get_user_vip(id); )

Diabel Zombie - Przyśpieszenie [G] (1000.0 prędkości + pomarańczowa powłoka)

 

Sytuacja wyglada tak, klasa Duch Zombie jest cały czas niewidzialna a powinna być tylko podczas używania umiejętności (łatwo zrozumieć z pluginu), obecnie klasy w ogóle nie widać, nawet na SoftWare ...

Klasa Diabel Zombie nie ma przyśpieszenia, ale pomarańczową powlokę ma, przez co też nie działa.

 

Klasy są do Zombie Plague Advance 1.6.1 New Natives.

 

ps. Aby ustawić graczu normalną prędkość, służy do tego natyw dodany przeze mnie "zp_get_zombie_maxspeed(id)" - pobiera on podstawową prędkość klasy zombie gracza.

 

Może się komuś uda je naprawić bo sam nie rozumiem co tam nie działa :/

 

Załączony plik  zp_zclass_diabel.sma   3,89 KB  131 Ilość pobrań
  zp_zclass_diabel.amxx

Załączony plik  zp_zclass_duch.sma   4,21 KB  86 Ilość pobrań
  zp_zclass_duch.amxx


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych