Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

odrodzenie po zgonie

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 26.10.2017 21:51

Pewnie każdy zna kod 1/x na odrodzenie się po śmierci. Chciałbym aby ktoś przerobił go na odrodzenie się np. 20 sek po zgonie z np. 50 hp (może być ze standardowym hp klasy) , a także aby gracz odrodził się w miejscu gdzie umarł lub standardowo na respie.Myślę, że dobrze wytłumaczyłem o co mi chodzi.


Użytkownik SP3D! edytował ten post 26.10.2017 21:53

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.10.2017 23:06

Stwórz przykładową klasę z szansą na odrodzenie i wrzuć tutaj plik.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 27.10.2017 13:32

Jest to wg wykonalne ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 27.10.2017 15:04

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#tryinclude <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

#define ILOSC_X 3 //tutaj twoja ilosc szansy na odrodzenie po smierci

new const nazwa_klasy[] = "NAZWA";
new const opis_klasy[] = "OPIS";
new bronie_klasy = 1<<CSW_USP;
new zdrowie_klasy = 0;
new kondycja_klasy = 0;
new inteligencja_klasy = 0;
new wytrzymalosc_klasy = 0;

new bool:ma_klase[33],pozycja[33][3];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa_klasy, "1.0", "Andrzejek");
	
	cod_register_class(nazwa_klasy, opis_klasy, bronie_klasy, zdrowie_klasy, kondycja_klasy, inteligencja_klasy, wytrzymalosc_klasy);
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
	register_event("HLTV", "usun", "a", "1=0", "2=0")
	register_logevent("usun", 2, "1=Round_End")
}
public usun()
{
	for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
		if(task_exists(i+ZADANIE_WSKRZES))	remove_task(i+ZADANIE_WSKRZES)
}
public client_disconnect(id)
	if(task_exists(id+ZADANIE_WSKRZES))	remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES)
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public Killed(id)
{
	if(ma_klase[id] && random_num(1, ILOSC_X) == 1)
	{
		pev(id,pev_origin,pozycja[id])
		set_task(20.0, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
	}
}
public Wskrzes(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return;
		
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
	set_pev(id,pev_origin,pozycja[id])
	set_pev(id,pev_health,50.0)
}

nie mam cod moda zeby sprawdzic


Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 27.10.2017 15:07

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#5 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 27.10.2017 15:32

Sprawdzę

 

Nie działa zmieniłem wartość 1/3 na 1/1 i też nie odradza


Użytkownik SP3D! edytował ten post 27.10.2017 15:52

  • +
  • -
  • 0

#6 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 27.10.2017 17:13

pev(id, pev_origin,...) przekazuje poprzez referencję tablicę elementów typu Float, a nie typu liczb całkowitych.

Funkcja wywoływana przez task zawsze będzie się kończyła na pierwszym if'ie (gracz o id>32 nigdy nie będzie połączony itp).

Użytkownik _McHappy edytował ten post 27.10.2017 17:14

  • +
  • -
  • 0

#7 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 27.10.2017 18:55

pev(id, pev_origin,...) przekazuje poprzez referencję tablicę elementów typu Float, a nie typu liczb całkowitych.

Funkcja wywoływana przez task zawsze będzie się kończyła na pierwszym if'ie (gracz o id>32 nigdy nie będzie połączony itp).

Taaaa... masz racje ze wszystkim ostatnio malo pisze a przez to jednak traci sie troche wprawy :D


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#8 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 29.10.2017 06:36

To zrobi ktoś ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych