Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug perku Betonowe ciało

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 18.10.2017 16:49

Perk betonowe ciało działa niezbyt dokładnie. Otóż po zadaniu obrażeń z scouta lub noża perk nie działa. (obrażenia zadawane są poniżej głowy)

 


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define CZAS_GODMOD 15 //SEKUND

new const perk_name[] = "Betonowe cialo";
new const perk_desc[] = "Przez 15 sekund mozna cie zabic tylko w glowe";

new bool:ma_perk[33];
new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "fbang");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("|Premium| Oficer"))
return COD_STOP;

ma_perk[id] = true;
ResetHUD(id);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja umiejetnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_hitzones(0, id, 2)
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}

public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_hitzones(0, id, 255)
}

public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;


  • +
  • -
  • 0

#2 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 30.10.2017 13:27

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
 
#define CZAS_GODMOD 30 //SEKUND
 
new const perk_name[] = "Betonowe cialo";
new const perk_desc[] = "Przez 30 sekund mozna cie zabic tylko w glowe";
 
new bool:ma_perk[33];
new bool:ma_odpornosc[33];
new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "fbang");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn", 1);
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
wykorzystal[id] = false;
ma_odpornosc[id] = false;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
wykorzystal[id] = true;
ma_odpornosc[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
 
if(wykorzystal[id])
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja umiejetnosc.");
else
{
wykorzystal[id] = true;
ma_odpornosc[id] = true;
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
 
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
}
public HamTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this) || !ma_perk[this] || !ma_odpornosc[this])
return HAM_IGNORED;
 
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_pdata_int(this, 75, 5) != HIT_HEAD)
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
public HamSpawn(id)
{
if(!ma_perk[id])
return HAM_IGNORED;
 
if(wykorzystal[id])
wykorzystal[id] = false;
 
return HAM_IGNORED;
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !ma_perk[id])
return;
 
ma_odpornosc[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych