Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pełne drużyny CT i TT


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 zbyciu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
Offline

Napisano 08.10.2017 11:19

Witam posiadam serwer 22 slotowy(bez HLTV), ale niestety mieści się tylko 18, tzn że do gry wchodzi po 9 CT i TT, a reszta siedzi na spect i dostaje komunikat The CT team are full/The Terrorist team are full.

 

Próbowałem pluginem TBM, ustawiając server.cfg, ale nic macie jakieś pomysły ?


  • +
  • -
  • 0

#2 koszula93

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 08.10.2017 11:31

Czasami nie za mało respawnów?


  • +
  • -
  • 0

#3 zbyciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
Offline

Napisano 08.10.2017 11:33

Mapa surf_ski_2, jest jakiś program, który sprawdza, ew dodaje?


  • +
  • -
  • 0

#4 koszula93

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 08.10.2017 11:36

Tak, jest - https://amxx.pl/topi...wns-editor-v10/, ale problem może też leżeć w konfiguracji TBM. Mógłbyś zapodać cfg TBM?


  • +
  • -
  • 0

#5 zbyciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
Offline

Napisano 08.10.2017 11:37

Dodam, że przed TBM również był ten problem i serwer to COD+Surf+DM

// TBM Configuration
//
// File location: addons/amxmodx/configs/tbm.cfg
//
// Settings are loaded on every mapchange
// from this cfg file
//
echo [TBM] laduje plik tbm.cfg
 
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby TBM dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance "0"
mp_limitteams "0"
 
// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl, 1 = wl, 2 = tylko HUD.
// Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i w HUD
tbm_show_info_type "0"
 
// Typ transferow moze tylko byc 1, 2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
tbm_transfer_type "1"
 
// Ustaw na 1 jesli admini z immunitetem maja byc pomijani w dzialaniach TBM
tbm_immunity_switch "0"
 
// Ustaw na 1 aby admini z immunitetem mogli wybierac obojetnie jaka druzyne
tbm_immunity_wtj "1"
 
// Tutaj ustawiasz jakie flagi musi posiadac admin aby miec immunitet
tbm_immunity_flags "d"
 
// Inne
tbm_chat_prefix "TBM: " // maksymalnie 16 znakow
tbm_no_round_mod "0" // gdy na serwerze nie ma rund, ustaw 1, plugin bedzie imitowal rundy
tbm_mod_max_lvl "201" // gdy plugin jest w trybie moda z lvl (cod, diablo, itp.)
 
 
// team selection control
amx_tbm limitjoin "off" // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_tbm limitafter "0" // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_tbm limitmin "3" // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_tbm maxsize "0" // maksymalna wielkosc druzyny, ustaw na 0, aby limit ustawic automatycznie (polowa maksymalnej ilosci graczy +1)
amx_tbm maxdiff "2" // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_tbm autorounds "0" // ilosc rund od poczatku, przez ktore przydzielac automatycznie do druzyn
amx_tbm wtjauto "5" // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_tbm wtjkick "5" // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_tbm kick "off" // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
 
// team balancing actions
amx_tbm switch "off" // przerzuc/transferuj graczy
amx_tbm switchafter "2" // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_tbm switchmin "3" // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_tbm switchfreq "2" // co ile rund ma przerzucac graczy
amx_tbm deathswitchfreq "6" // co ile zgonow ma przerzucac graczy gdy tbm_no_round_mod wlaczone
amx_tbm deathswitchfreq_minsec "30" // ograniczanie przenoszenia graczy
amx_tbm playerfreq "180" // co ile sekund moze przerzucac tego samego gracza
amx_tbm playertime "90" // po ilu sekundach po wejsciu na serwer gracz moze byc przenoszony
 
// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_tbm tellwtj "off" // informuj o probach WTJ
amx_tbm announce "off" // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_tbm sayok "off" // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_tbm saycheck "off" // oglaszaj sprwadzanie druzyn
 
// team strength limits
amx_tbm maxstreak "3" // maksymalna dowzolona ilosc wygranych rund z rzedu
amx_tbm maxscore "2" // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_tbm maxcond "3" // maksymalna dozwolona sila druzyny, im wiecej tym plugin rzadziej bedzie reagowal
amx_tbm multipoints "4.0" // przez ile mnozyc punkty wygranych rund, itp.
amx_tbm multirank "1.5" // punkty gracza beda mnozone na podstawie tej wartosci i rankingu (<= 1.0 wylaczenie)
 
echo [TBM] plik tbm.cfg zostal zaladowany

  • +
  • -
  • 0

#6 koszula93

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 08.10.2017 11:43

Spróbuj zmienić te dwa cvary na chociażby tak. Gdy je zmienisz zmień mapę lub zrestartuj serwer i daj znać jak będzie. A problem nadal występował jak tego pluginu nie miałeś?

amx_tbm limitmin "0"
amx_tbm maxsize "13"

Użytkownik koszula93 edytował ten post 08.10.2017 11:44

  • +
  • -
  • 0

#7 wacho

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:54
  • GG:
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 08.10.2017 15:49

Jezeli to nie da efektu co napisal kolega wyzej uzyj tego: https://amxx.pl/topi...wns-editor-v10/
  • +
  • -
  • 0

#8 zbyciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
Offline

Napisano 08.10.2017 16:00

Nie dało efektu


  • +
  • -
  • 0

#9 wacho

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:54
  • GG:
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 08.10.2017 16:07

To sie dzieje na kazdej mapie ?
  • +
  • -
  • 0

#10 zbyciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
Offline

Napisano 08.10.2017 16:12

Mam tylko surf_ski_2, a ten plugin Map_Spawns_Editor nie działa, mam "bad load"


  • +
  • -
  • 0

#11 _McHappy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:351
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.10.2017 16:19

Zmień mapę na odpowiednik 32-slotowy lub - prościej - użyj powyższego pluginu, aby utworzyć dodatkowe spawny.

Skompiluj powyższy plugin lokalnie, jeśli to nie pomoże podaj logi z uruchomienia serwera.


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_19FF07_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_00FF00_000000_FFFFFF.png

#12 zbyciu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
Offline

Napisano 08.10.2017 16:45

Po skompilowaniu lokalnie działa.

Temat można zamknąć dodałem po 3 spawny dla CT/TT


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych