Większe mniejsze, równe - znowu pytanie
Żuk
26.09.2017
Cześć, potrzebuję wykryć wartość cvar'u u gracza, jednak cvar ten może mieć wartość X i mniejszą. Jak to zrobić w query_client_cvar np. na kodzie z dokumentacji ? Załóżmy na przykładzie interpu, ale zmieńmy wartość na 5 żeby było przejrzyściej. Ja chciałbym, żeby wartość 5 oraz mniejsze od 5 były dozwolone.
#include < amxmodx >
public plugin_init()
register_plugin("Przyklad", "1.0", "query_client_cvar")
public client_putinserver(id)
{
set_task(7.0,"SprawdzajGo",id) // gracz weszedł na serwer i musimy mu sprawdzić interp
set_task(60.0,"SprawdzajGo",id, .flags="b") // a potem co minute będziemy mu sprawdzać interp
}
public SprawdzajGo(id)
if(!is_user_bot(id)) // jesli gracz jest botem to dalsza czynność się nie wykona
query_client_cvar(id,"ex_interp","interp") // sprawdzamy jaki gracz ma interp
public interp(id,const cvar[],const value[])
{
if(!strcmp(value, "5", 1)) // sprawdzamy czy interp gracza to 5
{
client_print(id, print_chat, "Masz prawidlowy Interp! Milej Zabawy!") // informujemy na czacie o prawidłowym interpie
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Twoj Interp jest nieprawidlowy! Wroc innym razem!") // a tu o nieprawidłowym
kickuj(id) // i wykonamy dalszą czynność na graczu o złym interpie
}
}
public kickuj(id)
{
server_cmd("amx_kick #%d ^"Zmien ex_interp (czytaj w konsoli)^"",get_user_userid(id)) // wyrzucamy gracza z serwera (kick)
//drukujemy wiadomosc graczowi w konsoli
console_print(id,"---------------------------------------")
console_print(id,"[Interp] Interp dozwolony na tym serwerze to 0.01")
console_print(id,"[Interp] Aby zmienic swoj interp na dozwolony na tym serwerze wpisz w consoli gry:")
console_print(id,"[Interp] ex_interp ^"wartosc^"");
console_print(id,"---------------------------------------")
//
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(id))
remove_task(id) // gdy gracz wyjdzie z serwera usuwamy z niego taska sprawdzającego interpu
// aby nie było nie przyjemnych errorów
wacho
26.09.2017
#include < amxmodx > public plugin_init() register_plugin("Przyklad", "1.0", "query_client_cvar") public client_putinserver(id) { set_task(7.0,"SprawdzajGo",id) // gracz weszedł na serwer i musimy mu sprawdzić interp set_task(60.0,"SprawdzajGo",id, .flags="b") // a potem co minute będziemy mu sprawdzać interp } public SprawdzajGo(id) if(!is_user_bot(id)) // jesli gracz jest botem to dalsza czynność się nie wykona query_client_cvar(id,"ex_interp","interp") // sprawdzamy jaki gracz ma interp public interp(id,const cvar[],const value[]) { if(!strcmp(value, "5", 1) || !strcmp(value, "4", 1) || !strcmp(value, "3", 1) || !strcmp(value, "2", 1) || !strcmp(value, "1", 1)) // sprawdzamy czy interp gracza to 5 { client_print(id, print_chat, "Masz prawidlowy Interp! Milej Zabawy!") // informujemy na czacie o prawidłowym interpie } else { client_print(id, print_chat, "Twoj Interp jest nieprawidlowy! Wroc innym razem!") // a tu o nieprawidłowym kickuj(id) // i wykonamy dalszą czynność na graczu o złym interpie } } public kickuj(id) { server_cmd("amx_kick #%d ^"Zmien ex_interp (czytaj w konsoli)^"",get_user_userid(id)) // wyrzucamy gracza z serwera (kick) //drukujemy wiadomosc graczowi w konsoli console_print(id,"---------------------------------------") console_print(id,"[Interp] Interp dozwolony na tym serwerze to 0.01") console_print(id,"[Interp] Aby zmienic swoj interp na dozwolony na tym serwerze wpisz w consoli gry:") console_print(id,"[Interp] ex_interp ^"wartosc^""); console_print(id,"---------------------------------------") // } public client_disconnect(id) if(task_exists(id)) remove_task(id) // gdy gracz wyjdzie z serwera usuwamy z niego taska sprawdzającego interpu // aby nie było nie przyjemnych errorów