Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

Wi臋ksze mniejsze, r贸wne - znowu pytaniew query_client_cvar


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 呕uk

    Wszechwidz膮cy

  • U偶ytkownik

Reputacja: 11
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 26.09.2017 20:40

Cze艣膰, potrzebuj臋 wykry膰 warto艣膰 cvar'u u gracza, jednak cvar ten mo偶e mie膰 warto艣膰 X i mniejsz膮. Jak to zrobi膰 w query_client_cvar np. na kodzie z dokumentacji ? Za艂贸偶my na przyk艂adzie interpu, ale zmie艅my warto艣膰 na 5 偶eby by艂o przejrzy艣ciej. Ja chcia艂bym, 偶eby warto艣膰 5 oraz mniejsze od 5 by艂y dozwolone.

 

 

 #include < amxmodx >

public plugin_init()
register_plugin("Przyklad", "1.0", "query_client_cvar")

public client_putinserver(id)
{
set_task(7.0,"SprawdzajGo",id) // gracz weszed艂 na serwer i musimy mu sprawdzi膰 interp
set_task(60.0,"SprawdzajGo",id, .flags="b") // a potem co minute b臋dziemy mu sprawdza膰 interp
}

public SprawdzajGo(id)
if(!is_user_bot(id)) // jesli gracz jest botem to dalsza czynno艣膰 si臋 nie wykona
query_client_cvar(id,"ex_interp","interp") // sprawdzamy jaki gracz ma interp

public interp(id,const cvar[],const value[])
{
if(!strcmp(value, "5", 1)) // sprawdzamy czy interp gracza to 5
{
client_print(id, print_chat, "Masz prawidlowy Interp! Milej Zabawy!") // informujemy na czacie o prawid艂owym interpie
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Twoj Interp jest nieprawidlowy! Wroc innym razem!") // a tu o nieprawid艂owym
kickuj(id) // i wykonamy dalsz膮 czynno艣膰 na graczu o z艂ym interpie
}
}

public kickuj(id)
{
server_cmd("amx_kick #%d ^"Zmien ex_interp (czytaj w konsoli)^"",get_user_userid(id)) // wyrzucamy gracza z serwera (kick)

//drukujemy wiadomosc graczowi w konsoli
console_print(id,"---------------------------------------")
console_print(id,"[Interp] Interp dozwolony na tym serwerze to 0.01")
console_print(id,"[Interp] Aby zmienic swoj interp na dozwolony na tym serwerze wpisz w consoli gry:")
console_print(id,"[Interp] ex_interp ^"wartosc^"");
console_print(id,"---------------------------------------")
//
}

public client_disconnect(id)
if(task_exists(id))
remove_task(id) // gdy gracz wyjdzie z serwera usuwamy z niego taska sprawdzaj膮cego interpu
// aby nie by艂o nie przyjemnych error贸w


  • +
  • -
  • 0

#2 wacho

    Pomocny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 17
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:64
  • GG:
  • Imi臋:Jakub
Offline

Napisano 26.09.2017 22:28

#include < amxmodx >


public plugin_init()

register_plugin("Przyklad", "1.0", "query_client_cvar")


public client_putinserver(id)

{

set_task(7.0,"SprawdzajGo",id) // gracz weszed艂 na serwer i musimy mu sprawdzi膰 interp

set_task(60.0,"SprawdzajGo",id, .flags="b") // a potem co minute b臋dziemy mu sprawdza膰 interp

}


public SprawdzajGo(id)

if(!is_user_bot(id)) // jesli gracz jest botem to dalsza czynno艣膰 si臋 nie wykona

query_client_cvar(id,"ex_interp","interp") // sprawdzamy jaki gracz ma interp


public interp(id,const cvar[],const value[])

{

if(!strcmp(value, "5", 1) || !strcmp(value, "4", 1) || !strcmp(value, "3", 1) || !strcmp(value, "2", 1) || !strcmp(value, "1", 1)) // sprawdzamy czy interp gracza to 5

{

client_print(id, print_chat, "Masz prawidlowy Interp! Milej Zabawy!") // informujemy na czacie o prawid艂owym interpie

}

else

{

client_print(id, print_chat, "Twoj Interp jest nieprawidlowy! Wroc innym razem!") // a tu o nieprawid艂owym

kickuj(id) // i wykonamy dalsz膮 czynno艣膰 na graczu o z艂ym interpie

}

}


public kickuj(id)

{

server_cmd("amx_kick #%d ^"Zmien ex_interp (czytaj w konsoli)^"",get_user_userid(id)) // wyrzucamy gracza z serwera (kick)


//drukujemy wiadomosc graczowi w konsoli

console_print(id,"---------------------------------------")

console_print(id,"[Interp] Interp dozwolony na tym serwerze to 0.01")

console_print(id,"[Interp] Aby zmienic swoj interp na dozwolony na tym serwerze wpisz w consoli gry:")

console_print(id,"[Interp] ex_interp ^"wartosc^"");

console_print(id,"---------------------------------------")

//

}


public client_disconnect(id)

if(task_exists(id))

remove_task(id) // gdy gracz wyjdzie z serwera usuwamy z niego taska sprawdzaj膮cego interpu

// aby nie by艂o nie przyjemnych error贸w

 


  • +
  • -
  • 1

#3 wacho

    Pomocny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 17
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:64
  • GG:
  • Imi臋:Jakub
Offline

Napisano 26.09.2017 22:29

Powinno by膰 dobrze ;P


  • +
  • -
  • 0

#4 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Post贸w:323
  • Lokalizacja:K臋trzyn
Offline

Napisano 27.09.2017 05:33

str_to_num(value) < 5

  • +
  • -
  • 1

#5 呕uk

    Wszechwidz膮cy

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 11
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 27.09.2017 22:27

@Asiap

 

pi臋knie dzia艂a, dzi臋ki


  • +
  • -
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych