Witajcie mam taki problem znalazłem plugin który odgrywa muzyke przy wejsciu na server ale jest jeden problem chciałbym zeby on działał do końca muzyki nawet gdy osoba wejdzie do jakies druzyny
czy da sie jakoś zrobić zeby to działało jak chce ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.09.2017 18:05
Witajcie mam taki problem znalazłem plugin który odgrywa muzyke przy wejsciu na server ale jest jeden problem chciałbym zeby on działał do końca muzyki nawet gdy osoba wejdzie do jakies druzyny
czy da sie jakoś zrobić zeby to działało jak chce ?
Napisano 25.09.2017 20:38
Napisano 25.09.2017 21:00
prawie pół minuty ja ja pobrałem z innego servera surce ;/ i chciałem dam do siebie tylko plugin mi jest potrzebny do tego //
Napisano 25.09.2017 22:16
Napisano 25.09.2017 23:03
Jutro sprobuje cos wykombinowac, troche zabawy bedzie
Przestań nabijać posty lol.
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { client_cmd(id,"mp3 stop") playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }
Na
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)){ if (playing[id]==false){ new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } return PLUGIN_CONTINUE }
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 26.09.2017 07:40
Jutro sprobuje cos wykombinowac, troche zabawy bedzie
Przestań nabijać posty lol.
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { client_cmd(id,"mp3 stop") playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }Na
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)){ if (playing[id]==false){ new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } return PLUGIN_CONTINUE }
da zrobić zeby to odgrywało raz przy wejściu na server a nie cały czas ?
Napisano 26.09.2017 11:09
Jutro sprobuje cos wykombinowac, troche zabawy bedzie
Przestań nabijać posty lol.
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { client_cmd(id,"mp3 stop") playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }Na
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)){ if (playing[id]==false){ new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } return PLUGIN_CONTINUE }da zrobić zeby to odgrywało raz przy wejściu na server a nie cały czas ?
client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/intro.mp3")
część "loop" należy wyrzucić z tej funkcji, oraz z funkcji na linijce 43.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 26.09.2017 13:14
Jutro sprobuje cos wykombinowac, troche zabawy bedzie
Przestań nabijać posty lol.
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)) { if (playing[id]==false) { new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } else { client_cmd(id,"mp3 stop") playing[id]=false } return PLUGIN_CONTINUE }Na
public song(id) { new CsTeams:team team = cs_get_user_team(id) if ((team==CS_TEAM_SPECTATOR)||(team==CS_TEAM_UNASSIGNED)){ if (playing[id]==false){ new params[1] params[0]=id set_task(0.5,"play_song_task",0,params,1,"a",1) playing[id]=true } } return PLUGIN_CONTINUE }da zrobić zeby to odgrywało raz przy wejściu na server a nie cały czas ?
client_cmd(id,"mp3 loop sound/misc/intro.mp3")część "loop" należy wyrzucić z tej funkcji, oraz z funkcji na linijce 43.
skasowałem to "loop" i teraz w ogóle nie działa przy wejściu do jakieś druzyny
Napisano 26.09.2017 22:33
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/intro.mp3")
A tak próbowałeś ?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych