Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ni da sie skompilować rynku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 HolySkill

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Przemo :D
  • Lokalizacja:De_
Offline

Napisano 06.09.2017 13:58

Witamn.

Pobrałem plugin

"Rynek za monety"

I podczas kompilacji wyskakuje takie coś:

 

error 021:symbol already  defined "cod_set_user_coins"

error 021:symbol already  defined "cod_get_user_coins"

 

Powie ktos o co chodzi?

Nic nie edytowane w pluginie.. silnik nie qtm

#if defined _codmod_included
#endinput
#endif
#define  _codmod_included
 
#define TAG "COD Elite"
 
#define  COD_CONTINUE 0
#define  COD_STOP 4
#define DMG_CODSKILL (1<<31)
 
#define   ZWYKLE 0
#define  ZWYKLA 0
#define  NORMALNA 0
#define VIP 1
#define  SUPERVIP 2
#define  FLAGA_VIP       "c"
#define FLAGA_SVIP "a"
 
public CodLog(const plik[], const text[], any:...)
{
static message[192];
vformat(message, charsmax(message), text, 4);
static data[16];
static godzina[16];
get_time( "%Y-%m-%d", data, 15 );
get_time( "%H:%M:%S", godzina, 15 );
 
new nazwaPliku[64];
formatex(nazwaPliku, charsmax(nazwaPliku), "%s-%s", plik, data);
log_to_file(nazwaPliku, "%s", message); 
}
 
public cod_get_user_vip(id, rodzaj) {
return has_flags(id, rodzaj != VIP ? FLAGA_SVIP : FLAGA_VIP);
}
 
public has_flags(id,string[]){
new ret=1
new byte
 
new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)
 
for(new i=0;i<=len;i++)
{
if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
else if(string[i]==',') ret=1
if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0
 
byte=0
}
 
return ret
}
 
#if defined IN_ENGINE
#endinput
#endif
 
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, ilosc);
 
native cod_set_radar(id, wartosc);
 
native cod_give_user_xp(id, wartosc)
/*------------------------------
Dodaj EXP graczowi
------------------------------*/
 
 
native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/
 
native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/
 
 
native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza, 
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/
 
 
native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/
 
 
native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/
 
 
native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/
 
 
native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/
 
 
native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/
 
 
native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/
 
 
native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/
 
 
native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/
 
 
native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/
 
 
native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/
 
 
native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/
 
 
native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/
 
native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/
 
 
native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/
 
 
native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/
 
 
native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza. 
------------------------------*/
 
 
native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza. 
------------------------------*/
 
 
native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/
 
 
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, rodzaj);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
rodzaj - normalna, vip lub supervip
------------------------------*/ 
 
 
native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
 
 
forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/
 
 
forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/
 
 
forward cod_perk_enabled(id, wartosc, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/
 
 
forward cod_perk_disabled(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
 
 
forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/
 
 
forward cod_class_enabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/
 
 
forward cod_class_disabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
 
forward cod_class_skill_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie uzycia umiejetnosci klasy
------------------------------*/

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczki AMXX:

-UNIKALNA Paczka Piantbal | Exp + Klasy | Silnik to nie COD MOD!

 


#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.09.2017 08:28

error 021:symbol already  defined

 

Błąd ten mówi, że 'symbol' (jako funkcja) jest już zadeklarowany, dla przykładu w innym include/pluginie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 HolySkill

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Przemo :D
  • Lokalizacja:De_
Offline

Napisano 08.09.2017 14:23

Aha , oki. Dzięki za odpowiedź :)
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczki AMXX:

-UNIKALNA Paczka Piantbal | Exp + Klasy | Silnik to nie COD MOD!

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych